Ik ben 23 en net afgestudeerd aan de hogeschool van adam, media informatie management. Ik ga stage lopen bij het Antilliaanse dagblad in de periode feb-juli. Het lijkt me gezellig om al contact te hebben met mensen die ook in die periode op het eiland zitten. Mocht het je dus leuk lijken om met iemand het eiland te verkennen mail me dan [EMAIL=“alouschka_d@hotmail.com”]alouschka_d@hotmail.com
hoi alouschka!
Ik ga ook stage lopen op curacao in de periode februari-juli!
Wanneer vertrek jij? ik 19januari al kan ik nog ff een week vakantie houden voor t zware werk begint…
heb je al huisvesting? Ik zit in de nieuwestraat via wereldstage geregeld.
ik heb een vraagje voor degenen die hun stage via wereldstage hebben geregeld, krijgen jullie allemaal stagevergoeding en hoe hoog is die ongeveer? hoe duur is jullie huisvestiging? tnx!
Ik heb mijn stage via wereldstage geregeld en ik krijg wel een stagevergoeding van 450NAFL dus iets minder als 200euro geloof ik… maar het verschild natuurlijk met je stageadres. Vaak heb je bij commerciele bedrijven wel een stagevergoeding maar bij overheidsinstellingen wat minder of zelfs geen. De huisvesting bij wereldstage is 575NAFL en dat is ongeveer 245euro… maar het ligt er ook aan wat voor huisvesting je hebt… ik zit in een studentenhuis en dan is het 575NAFL.
Succes!