Stage Antillen

Hallo,

Ik ben van plan om vanaf januari/ februari 2008 stage te gaan lopen op de antillen. Ik weet nog niet exact naar welk eiland ik wil.
Ik volg de opleiding administratief juridisch medewerker - openbaar bestuur. Het liefst ga ik stage lopen bij een overheidsinstantie.
Ik wil het proberen zelf te regelen, anders is het voor mij gewoon niet te betalen.
Heeft iemand misschien tips of ideën met betrekking tot een stageplaats of huisvesting etc.???

:slywink:

Groetjes!

Hoi
Ik heb begrepen dat casa lulu echt een leuk stagiaire/studentenhuis is, ga daar zelf ook zitten. Is niet echt duur…245 euro per maand + 15 euro voor internet www.casalulu.nl
Hoop dat je er wat aan hebt.

Groetjes

Hi,
Mogelijk hebben wij ook nog huisvesting beschikbaar.Foto’s van de apt. kun je zien op Microsoft OneDrive - Access files anywhere. Create docs with free Office Online..

Huren zijn exclusief w/e in naf. V.a. 675,=
m.v.g.
Anneke Maduro
Roxsha Appartementen Curacao

Oki, bedankt allebei. :smile: Ik denk dat huisvesting niet zo’n probleem zal zijn. Maar ik wil eerst een stageplaats hebben voordat ik daar mee bezig ga. Dan kan ik rekening houden met de afstand.
Zijn er misschien nog mensen die ook zelf een stageplaats hebben gevonden? Of die contacten hebben bij de overheid?

Groetjes

Heeft er misschien ook iemand ervaring met stageplekcuraçao.nl?? Die is nogal wat goedkoper dan de rest.

heey engeltje 1988
ik ga waarschijnlijk ook in februari 2008 stage lopen in curacao
heb heel toevallig ook dezelfde opleiding als jou gedaan
maar doe nu FSM (verzekeringen en hypotheken)
en dus ook opzoek naar een stageplek :smiley:
maar het is best lastig, vooral omdat school niets voor me regelt.

dus als je al wat te weten bent gekomen hoor ik dat graag :smiley:
zou jou het ook laten weten als ik wat weet!

de huisvesting is volgens mij ook niet het moeilijkste

succes
en miss tot in curacao

Woonruimte aangeboden op BONAIRE
Bonaire is op zich een uitdaging omdat er op bestuurlijk niveau heel veel gedaan moet worden i.v.m. het feit dat Bonaire een gemeente van Nederland gaat worden. Gewoon het bestuursorgaan van Bonaire een bericht sturen, zou ik zeggen…
Mocht je op Bonaire terechtkomen dan hebben wij een 1à2 persoons studio te huur…suc6 en groetjes

Heey!

Ik ga op Curacao stage lopen (als het allemaal doorgaat), maar dan vanaf april. Ik denk dat je het beste kan gaan zoeken op Curacao, omdat het het grootste eiland is. Aruba is erg gericht op Amerika, en Bonaire is het dunbevolkste.
Succes nog!

Groetjes, Renske

Bij welke organisatie ga je stage lopen? En welke opleiding doe je?

Heey!

Ik doe PABO en zit volgend jaar in het derde jaar. Ik heb ook al reactie gehad van iemand van deze site dat ik dat kan doen bij een kleuterklas. Als het niet nodig is, ga ik niet in zee met een organisatie, maar mocht het allemaal spaak lopen dan ga ik denk ik naar GPstart. Deze is ook minder duur als je zelf huisvesting zoekt, en die heb ik al genoeg gevonden.

Groetjes!