Stage Lopen

hallo…
ik zit nu in het 2de jaar van algemeen juridisch openbaar bestuur en ik wil volgend jaar graag stage lopen in het buitenland (NL antillen) kan iemand mij helpen met een plek te vinden… en me wat meer informatie geven…

Alvast bedankt

hmmmmmm

jjjsjsjsssss

hallo ik wil in febuari 2008 ook voor 4 maanden stage gaan lopen in Curacao. ik volg de opleiding maatschappelijk werk en dienstverleing en ik weet ook niet hoe ik dit moet gaan regelen, kan iemand mij hier bij helpen of handige tips geven.het lijkt mij ook leuk om met mensen in contact te komen die in deze periode ook voor stage naar curacao gaan.
groetjes, Monique

hoi mensen,

ik weet niet of jullie nog tips nodig hebben ik ga namelijk komend augustus naar Curacao en heb alles al geregeld!!
willen jullie nog wat weten over huisvesting kijk dan op www.casacama.nl
genoeg keuze en elke prijsklasse.
stageplaatsen vraag het de school en surf goed op het internet bv er-op-uit.nl of startpagina Curacao je vind altijd wel wat in alle richtingen.
tickets dat wijst zich vanzelf over het algemeen zijn martinair en KLM de weinige opties maar let gewoon goed op aanbiedingen.
je moet ook vaak een aparte reisverzekering afsluiten dus vraag na of je eigen verzekering de stage vergoedt!!
en last bot not least als je een OV-kaart hebt en je woont nog bij je ouders dan kun je voor de maanden dat je uitwonend bent op Curacao je ov-kaart omzetten in een ov-vergoeding zodat je ook meer geld te besteden hebt op het eiland en terug thuis kun je dat weer omzetten.
en oja vaccinaties zijn niet nodig voor dit eiland!!!

hoop dat jullie er nog wat aan hebben.

gr eline.