Stage Curacao 2008

Ik ben Jose en hoop in Oktober te vertrekken naar Curacao.

Ik volg de opleiding Leisure Management en ga op Curacao mijn
eindstage lopen. Ik ben op dit moment nog bezig met twee andere
bedrijven maar wie kan helpen aan nog andere potientiele vrijetijds
organisaties waar ik zou kunnen stagelopen.

Een andere vraag is; wat zijn de gemiddelde stagevergoedingen?
Want de bedrijven waar ik nu contact mee heb is het NF500,-
Ik vind dit persoonlijk erg weinig en ben benieuwd hoe iedereen
rond komt.

Ik laat mijn mailadres achter wanneer iemand contact
met mij wil opnemen.

[EMAIL=“jose_van_leusen@hotmail.com”]jose_van_leusen@hotmail.com

Groetjes Jose

Beste Jose,

voor een uitgebreid stage aanbod kan ik je aanraden contact op te nemen met gp start; www.gpstart.com/
met 500 Nafl per maand zit je redelijk aan het gemiddelde wat voor stagevergoeding wordt uibetaalt op Curacao.

Succes

www.home-trust.net

Dit bedrag klopt dus echt niet he! Je kunt geen echt gemiddelde geven, want voor elke sector is het weer anders. Zo kan in de vastgoed de stagevergoeding soms wel oplopen tot 850 euro om maar een voorbeeld te geven! Meestal zijn stagevergoedingen voor stage in buitenland rond de 400 a 600 euro!

Het hangt er echt vanaf in welke sector je terecht komt. Ik kreeg namelijk niets. Maar in andere sectoren, de gelukzakken, krijg je wel stagevergoeding

Bruno, ik wil je even uit je droom halen, maar de bedragen die jij zegt zijn echt wel heel hoog. Dat krijg je zelfs niet als je vast in dienst bent en een hele maand kei hard werkt en veel uren draait. Op Curaçao liggen de verdiensten namelijk heel wat lager dan je gewoon bent in Nederland.

Ik heb het ook over bedragen bij Nederlandse bedrijven met een vestiging daar, die gaan iets meer van Nederlandse bedragen uit.

Ik heb voor de rest van de bedrijven een gemiddelde (financiele sector) gehoord van 500 tot 1000 Nafl per maand. Dat is tussen de €190,- en €380,- per maand, redelijk bedrag dus!:tongue::thumbsup: