Wie gaat er ook rond januari 2023 naar Curacao?

Ja best wel haha!
Maarja wilde toch wel graag weten naar welke studentenhuizen iedereen gaat, anders zit je ook zo alleen;)
Ben alleen bang dat ik er een beetje laat mee ben en er niks meer vrij is.
Kan iemand mij vertellen hoe snel je reactie krijgt als je de verhuurders mailt? Of verschilt dit heel erg?
De nieuwestraat en telamonstraat spreken mij het meest aan!

Ja ik vlieg daar ook mee idd :wink:
dus misschien zitten we wel in het zelfde vliegtuigg

Ze zijn niet bepaald snel :wink: Maar bellen is natuurlijk altijd sneller ! :stuck_out_tongue: En de meeste kamers zijn idd al bezet

*Hee ik heb een kamer op de Telamonstraat! Gezellig :wink: Heb je al mailcontact? Ze zijn wel redelijk snel met reageren via de mail, bellen is natuurlijk altijd sneller :wink: Succes verder nog met zoeken naar huisvesting :slight_smile: *
Groetjes!

Heb ze net gemaild ja! Ziet er echt heel leuk uit, jij geluk dat je er al in zit haha! Denk dat ik morgen wel even bel of ze nog een plekje hebben:)

Wanneer ga jij precies? En heb je een 1- of 2 persoons kamer?

*haha jaa het ziet er zeker leuk uit!! De foto’s zien er ook wel veelbelovend uit met het uitzicht enzo… heeeerlijk! :slight_smile: Ik heb een 1 persoonskamer en ik vertrek 8 febr. tot en met 30 juni. Ik zou even bellen idd dan weet je direct of ze plaats hebben! Nou mss wordt je dan wel een roomie :wink: gezellig! Wat ga jij doen op Curaçao? Stage? *
Groetjes

Tickets zijn geboekt!
23 januari vliegen met klm… :smiley:

ayo!

Ik vlieg (met klm)15 jan naar Cura…! vlieg miss nog iemand op die datum???
hoor t graag…!

greeetzzzz josje…

Hi Naomi, Ik ga ook rond die tijd naar Cura en ben nog opzoek!
Let me know als je nog een kame rvrij hebt…

Grtz Debby

Ik ga ook in de robekkistraat wonen.
vanaf 25 februari!

jij al eerder geweest toevallig?

Ik ga vanaf eind februari voor 10 maanden naar Curacao. Moet alleen nog even huisvesting regelen en ben volgens mij wat aan de late kant. Iemand nog tips? Had emailtje terug dat robekkistraat nog een kamer vrij had…
Ben nog aan het twijfelen…

Ik heb alles rond,

Ticket geboekt voor 8 Jan 2010 :vak02:
Appartement voor mijzelf, moet alleen nog een auto hebben maar doet moet goed komen.

Heb bij het RDW een verklaring opgevraagd dat mij RB geldig is. zodat ze met de auto niet kunnen zeuren.
Bij mijn verzekering een bonus malus verklaring aangevraagd:zon02:

Ben er helemaal klaar voor.

Ik lees dit bericht nu pas :slapen:

Iig ik ga dus 8 Jan en wanneer ga jij ?

Bij Fam.Maduro in de tampanjastraat /Roxhawoningen is misschien nog plaats.
Groet

hometrust heeft ook veel studentenhuizen in beheer kun je ook proberen, en verder gewoon alles mailen wat je tegenkomt;) ik wou ook van huis verwisselen binnen 8 dagen kon ik kiezen uit 6 verschillende adressen dus moet goedkomen;)

wij vliegen 27januari met KLM!

& gaan wonen aan de Seru Loraweg.
in de wijk Janwe.

nog meer mensen die hier vlak in de buurt gaan wonen?:slight_smile:

liefss.

Hey,

Ik weet nog niet waar ik ga wonen, maar ga ook op 27 jan vliegen met KLM. Wil best samen vliegen zolang ik maar bij het raam mag zitten :stuck_out_tongue: (vliegtuig freak, ga ook bij DAE op Hato stage lopen).
Grts

Hee Koen!
ik zie dat je ook 27januari vliegt, ik ook met nog 2 andere meiden!
hoelaat vlieg je?
ik ga voor 5 maanden stage lopen op een dag opvang voor lichamelijk gehandicapten & ga wonen aan de seru loraweg.

groetjes!

Sow, drie meiden :biggrin:.
Nou, volgends mij is er maar 1 vlucht per dag van KLM, vertrekt om 9:35 >>>.
Weetje trouwens toevallig of er nog een kamer vrij is in jullie huis, is dat deze:www.stagehuis.com ?

jaja 3 meiden;),
haha!
ooh dat zou best kunnen ;), zo ver heb ik niet gekeken.
maar dan zitten we dus in het zelfde vliegtuig;),
haha grappig!

ik woon aan de seru loraweg, ik woon daar alleen in een studio.
kan er geen site van vinden.
Heb het via een bemiddelingsbureau gekregen.
hier wonen nog meer studenten.
marischaopcuracao.waarbenjij.nu
hier staan wel een aantal foto’s op!

heb je nog geen huisje?

x