Wie gaat er ook begin juli naar Curacao?

Ik dacht even dat mijn plan om te werken en te genieten op Curacao niet door zou gaan, maar gelukkig kreeg ik gisteren te horen dat ik van de zomer alsnog naar Curacao mag komen om te werken bij een notariskantoor. Super om nu echt een (letterlijk en figuurlijk) zonnig vooruitzicht te hebben!! :smile:
Ik stap als het goed is zaterdag de 7e of zondag 8 juli in het vliegtuig en ben van plan om rond 10 september terug te vliegen.
Dus bij deze de vraag: wie loopt rond die tijd ook met z’n koffer te zeulen of ligt al naast een palmboom op het strand te zonnen? Het lijkt me leuk om al wat contacten op te doen, want alleen een cocktailtje drinken is ook maar zo alleen en daar is het happy hour niet voor bedoeld.:slywink:
Waarschijnlijk kan ik mijn huisvesting regelen via Wereldstage; ik zit te denken aan een studio. (iemand ervaring hiermee?) Zitten er toevallig ook mogelijk toekomstige ‘‘buurtjes’’ tussen de Wereldwijzer-gebruikers? Dan hoeven we tenminste niet van volslagen vreemden een kopje suiker te lenen…

Groetjes,

Maxime

Ej maxime,

Ik was zo eens even aan het kijken en dit was de eerste keer dat ik op deze site ben, en toevallig zag ik jou daar staan, jah ik ga ook naar curacao wel iets eerder ik ga half mei daarheen, ik ken daar ook al wat mensen want een maat van me is daar een half jaar geweest en heeft alles door naar mij gestuurd, voor dingen zoals verblijfplek en waar je beter kunt zijn en niet en waar je een cocktailtje kan drinken.
maar goed ik zit nu hierow op Tenerife ik ben hierow klaar met werken naar 2 jaar en ben dus klaar voor curacao ook ik ga alleen, altijd gedaan maar ik mis altijd wel een persoon waar je eens een kopje suiker kan halen.
Ik hoop nog iets van je te horen,

Gegroet en kus.

Corne van Ostaijen

p.s wil je me mailen, (dat denk ik sneller is want ik lees dat eerder dan dit) dan is dat: cornevanostaijen@hotmail.com

Heej Maxime,

Waarschijnlijk loop ik ook in die tijd met een hele zware koffer op Schiphol te zeulen richting Curacao…
De planning was om samen met een vriendin voor 4 maanden naar Curacao te gaan. Helaas heeft zij afgezegd en ga ik dus in mn eentje…
Wil er gewoon even lekker tussenuit en relaxen/werken in de zon!

Het lijkt me leuk als je reageert op mn berichtje!

Groetjes Susanne

Hoi Maxime,

ik vertrek 1 augustus richting het zonnige Curacao, ook in mijn eentje. Ik blijf er voor een maand, om mijn keuze-coschap te lopen. Leuk dat er nog meer mensen in deze periode gaan. Misschien kunnen we met zijn allen een keer van het happy hour genieten :wink: mail me maar terug!

Vriendelijke groet,

Mebeline

mebeline@hotmail.com

He, het blijft een beetje angstvallig stil op deze thread :frowning:

Ik zou het wel leuk vinden om van te voren wat medestagaires /studentes te ontmoeten die in augustus ook lekker op curacao zitten. Dan kunnen we daar een keer BBQen of iets dergelijks.
Iemand hier ook zin in?

Groetjes
Mebeline