Wie gaat er nog meer 7 jan.'09 naar Curacao?

Hallo allemaal!
7 jan. 2009 vlieg ik voor 3 maanden naar Curacao.
Ik verblijf in Villa bon bini. Ik heb nog geen werk maar wil in de horeca gaan werken.
Zijn er hier nog meer die deze datum vliegen of rond deze tijd gaan???
Ik hoor graag van je!!!

Groetjes, Carina

Hoi Carina,

heb je al werk gevonden op de antillen? Ik wil ook graag naar een warm land en dan werken in de horeca. Ik ben benieuwd of je al wat gevonden hebt!

Groetjes Nadine

Hallo Carina!!

Ik vlieg 5 januari voor 2 maanden naar Curacao!! Ik ben nog op zoek naar woonruimte en werk? Kun jij me hier misschien meer info over geven, over hoe jij het geregeld hebt enzo?
Thanx!! :slight_smile:

Groetjes, Nancy

Hallo Allemaal,

Ik zit hier al vanaf 2 januari en ik blijf hier tot en met 1 juli 2009. Als jullie ook op Curacao zijn in die tussentijd , mail me gerust of laat een berichtje achter als je wilt dat ik je het eiland laat zien. Of gewoon wat gezelligheid!

Ik hoor het wel!

groetjes, Marloes

Klinkt gezellig allemaal! Helaas moet ik nog even wachten tot september … Maar hoe gaat het met het werk zoeken? Ben benieuwd of het snel lukt !

Ik ga samen met een vriendin begin maart, voor 3 maanden naar curacao! Wij hebben ook nog geen huisvesting en werk (horeca) gevonden. Ik denk dat jij nu inmiddels wel werk gevonden hebt? Waar werk jij nou, weet je of ze daar rond maart ook nog 2 enthousiaste meiden nodig hebben, en hoe ben je aan je werk gekomen?

Al leuke , nette huisvesting gevonden inmiddels?

Er zijn nog wel wat leuke mogelijkheden:
[ul]
[li]1/2 nette ruime kamer in Trai Seru, huur 650,- excl. Geen overvol studentehuis, max 3 (op dit moment) tot 5 personen mogelijk.[/li][li]7/2 studentenkamer in studentenhuis, op loopafstand Mambobeach, 650,- excl.[/li][li]5/2 apt. in Julianadorp 800,- all in, airco apart, voor 1 persoon, indeling woonk-slaapkamer, keuken en badkamer/toilet apart.[/li][li]1/3 1 slaapkamerapt. in Mon Repos, nabij Gosieweg, huur 750, - excl. (max. 2 personen)[/li][li]21/3 leuke studio, in Mon Repos, nabij Gosieweg, huur 600, - excl. (max. 1 persoon)[/li][li]1/5 2 slaapkamerapt. nabij Salina, max 3 personen, prijs afhankelijk van aantal personen en verblijfsduur.[/li][/ul]Voor meer info mail gerust geheel vrijblijvend naar [EMAIL=“roxsha@yahoo.com”]roxsha@yahoo.com

Roxsha Appartementen Curacao

Hoe gaat het ermee? Allemaal al werk gevonden op Cura? Ben benieuwd … Ik kom pas in september dus dan zijn jullie allemaal al weer weg helaas. Toch wel leuk om vast wat contacten op te doen op een onbekend eiland!