Wie gaat er naar Turgutreis op vakantie?

Hoi Stacey.

Ook wij komen weer net als vorig jaar en het jaar ervoor, weer naar Turgutreis, dus komen vast ook wel weer even een bakkie doen tijdens de markt. Beps heeft het al gezegt, het halve TTT forum zit er in de maand Juni, dus dan weet je dat alvast. Allemaal in Aegean Dreams Resort. :lol: We komen eraan.

Hi Stacey,

Ook ik zal dus in juni van de partij zijn en we zullen elkaar vast ontmoeten:dag:

Hoi Stacey,
Het zal je niet verbazen, maar wij komen ook weer. Voor de negende keer Turgutreis! Zullen vast wel een bakkie bij je komen halen. Hebben er weer veel zin in.
@Dutchflower::dag: Bekend hoofd op de foto. Wanneer gaan jullie??

Heb ik goed gedaan he??
Ik boek, en in no-time boeken ze allemaal… drukte op de markt hahahaha
(dames…met zn alle ‘naar de markt’ nee daar doen we niet aan toch :lol:)

Ik ben anders wel van plan, om minimaal 1 x naar de “markt” te gaan. :lol: :stuck_out_tongue:

Hoi Stacey…leg de Dames wederom dit jaar in de watten…ze verdienen het,het zijn kanjers.

Groetjes,

Hans.

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, ook wij arriveren 12 juni in Turgutreis,…ADR natuurlijk. Voor ons de 1e keer :vak02: Geen idee wie Stacey is,…volgens mij iemand die we zouden moeten leren kennen als we daar zijn !!! Hoor het wel van alle andere forum-medereizigers, hahahahahahaha…ADR is in juni een prive-resort voor de forumleden hier :lol::lol::lol:

@Oma Carla:

@Stacey is een jongedame, die samen met haar ouder en Turkse vriend een Nederlandse bar in Turgurreis runnen. Zaterdags is er in Turgutreis altijd een hele grote markt en hun zaak ligt aan die markt en dan gaan we altijd even een bakkie doen bij hun. Kom je vanzelf wel achter, want er staat altijd zo’n bord met een pijl, die je naar hun bar verwijst. Ze hebben ook hele lekkere echte appeltaart.

Ook hebben ze een website, maar dan moet ik ff zoeken. Volgens mij hebben ze ook net weer verbouwing gehad. Normaal komt Stacye hier ook wel ff aan, maar heb haar al een tijdje niet hier gezien. Misschien zelf nu even op vakantie?

Nou, zo te zien wordt het een mooie boel daar in Juni in ADR. :thumbsup:

Ooooh ik wil ook!!! :crybaby: Maar… ik ga Viva Espana… Ook leuk :wink: :frowning:

Hoi Allemaal,

Wat onwijs leuk om te lezen dat jullie allemaal aankomende zomer naar Turgutreis komen!! Ik ben inderdaad al eventjes niet op het forum geweest want zoals een hoop van jullie weten is de bar verbouwd, hebben we drukke weken achter de rug met kerst en oud en nieuw, tussendoor geeft mijn vriend Turkse en Engelse lessen, zijn we in januari 3 weken dicht geweest en ben ik samen met mijn vriend vakantie gaan vieren in Istanbul! Nu zijn we net weer een week open en het is alweer gezellig druk! Ook gaan we weer beginnen met de voorbereidingen van het nieuwe seizoen dat er weer bijna aankomt, wat gaat de tijd toch snel! Ook genieten we tussendoor van onze vrije dagen! Dus in de zomer hebben we het gigantisch druk maar ook in de winter zitten we niet stil! Jullie kunnen op onze website kijken hoe de bar geworden is, en voor de nieuwe mensen die willen weten hoe onze bar eruit ziet en die meer informatie willen kunnen ook op onze website een kijkje nemen! Zet een berichtje in ons gastenboek, vinden we altijd leuk :wink:
Ook kunnen jullie daar onze hyves vinden waar ik ook regelmatig ons blog op bijhoud en jullie dus kunnen zien hoe het hier in Turgutreis met ons gaat!
Hans maakt u zich niet druk, wij gaan iedereen weer voorzien van de heerlijkste capuccinos, appeltaart, Ozzys Specials etc. komende zomer!:smile:
Iedereen heel erg bedankt voor al jullie leuke berichten en tot komende zomer, vooral Juni! Gezellig!!
Groetjes Stacey
www.ozzys-bar.com

@Stacey!!! mooi dat het allemaal gelukt is!!! Ik ga het zien in juni!!!
Geniet van alles wat er komt dit jaar, en ik ben zo trots op jullie dat jullie het nog steeds redden daar!!! Ik weet nog dat je erheen ging!!! Ohhh fantastisch!!
En ik kom zeker kijken(maar of ik het aandruf te zeggen dat ik het ben… haha)!!
Tot van de zomer!!!

Stacy… hoop veranderingen dus.

Leg de Dames wederom in de watten,doe iets speciaals voor ze;ze zijn het waard hoor…

Succes komend seizoen,gaat je zeker lukken,

Groetjes,

Hans.

Hoi Stacey,
Wat ziet het er allemaal mooi uit. Komen zeker het resultaat bekijken van de zomer, ben heel benieuwd hoe het er in het eggie uitziet. Wens jullie heel veel succes, groetjes aan je ouders en Tom en tot juni:dag:

Hoi Stacey.

Ik had een tijdje terug al even op jullie site gekeken en zodoende wist ik dat jullie aan het verbouwen waren geweest. Het is heel mooi geworden hoor!!!

Maar zoals je ziet… we komen er weer aan deze zomer hoor en met grote getale. :lol: Ik verheug me er nu al op.

@Cynthia: Tja sorry… maar je kunt ook niet alles hebben he? :lol: Vast wel een andere keer. Canarische eilanden is ook heel leuk hoor! Echt!!!

Yes, yes…bedankt voor jullie uitleg :lol: Wij gaan zeker een bezoekje brengen aan Ozzy’s Bar, voor een stuk lekkere appeltaart maak ik wel een ommetje hoor ! Enne…wat zijn de ingredienten van de Ozzy Special ???, hihihihihi.
Ga me steeds meer verheugen op de vakantie, kan bij voorbaat al niet meer stuk door alle voorpret hier op het forum .
Gaat volgens mij heeeeeeeeeeeeeel gezellig worden daar in ADR :dag::dag::dag:

Groetjes,
Oma Carla (en ook van Opa Jordi natuurlijk :hihi: )

@Oma Carla:

Het gaat zeker gezellig worden. Dit wordt een vakantie vol verrassingen. :lol:

Is misschien wel handig als we voor die tijd even een beetje weten wie Oma Carla en Opa Jordi zijn, dan weten we naar wie we uit moeten kijken.

:wink:

Oma Carla(en Opa Jordi) FOTO"S!!!

Hahaahahahahahaha, en waar blijven jullie foto’s dan ?

Hier is de onze…:vak01:

http://i20.photobucket.com/albums/b206/omacarla1/foto_klein.jpg

Zo, oma Carla… dat ziet er goed uit en weten nu welke gezichten er zo ongeveer bij horen. :thumbsup:

Tja… even zien of ik een foto van ons beiden heb. Dacht het eigenlijk niet eens. Ik ga op zoek.

Heb me ook maar gelijk als lid aangemeld op de Hyve van Ozzy’s Bar !!