He Stacy!
Ga gelijk ff kijken nog maar een paar nachtjes!
He Stacy!
Ga gelijk ff kijken nog maar een paar nachtjes!
Hele leuke site!!! heb gelijk ff iets in het gastenboek gezet!
Hoi Kim,
Bedankt voor je leuke berichtje! En het leuke berichtje op de website!
Tot volgende week!
Groetjes Stacey
Hallo allemaal,
Wij zijn net terug uit Turgutreis (Golden Beach). We hebben een fijne vakantie gehad, ondanks dat we allebei (en meerderen in het hotel) nogal aan de diarree zijn geweest door het (niet al te goede) eten. We hadden all inclusive. Er was veel variatie in eten, maar we hebben er wel wat op aan te merken. Het eten wat de ene dag vers en warm aangeboden werd, werd de volgende en de daarop volgende dag koud aangeboden. Dat waren dus gewoon de restjes van de vorige dagen. Soms waren ze ook gewoon zuur. Nogal logisch dat ieders darmen nogal overstuur waren…
We hebben de 2-daagse excursie naar Efeze/Pamukkale gedaan. Erg leuk om dat gedaan te hebben. Wat ik wel erg jammer vond is dat Efeze veel te druk was, er liepen duizenden toeristen rond zodat je zelf niet echt de rust en gelegenheid had om je in te leven.
Ook zijn we naar Dalyan geweest. Het was op zich wel leuk, maar 10 uur rijden voor in totaal 4 uurtjes varen/zwemmen was ons toch teveel. Helaas wisten we dat van tevoren niet, anders hadden we het niet gedaan. Zo bijzonder was Dalyan nu ook weer niet om daar 10 uur voor in de bus te zitten…
We hebben daarnaast 3 dagen een auto gehuurd. Degene die de auto af kwam leveren was een echte gladjanus. Bah. Hij gaf ons een auto met zulke gladde banden, dat er geen eens meer profiel op zat, één band was lek en in één band zat en flinke scheur. Hier kwamen we na een aantal km rijden pas achter. We hadden ook al getankt voor 130 lira. We hebben bij de hostess geëist, dat we gelijk een andere kregen. Die kregen we, echter met een gigantisch lege tank, het lampje brandde al en we kwamen nog maar net bij het tankstation. De verhuurder vertikte het echter om ons die 130 lira te betalen. Gelukkig hebben we van de hostess een tegemoetkoming in de kosten gekregen en vanaf nu doet ze geen zaken meer met hem.
Maar goed, we zijn weer lekker uitgerust.
We zijn trouwens ook nog in Ozzy’s Bar geweest. Afgelopen zaterdag. We hebben genoten van friet met hamburger…
Heerlijk weer ff Nederlands eten!
Turgutreis is trouwens een geweldig leuk plaatsje! Het hele schiereiland is heel mooi!
Hoi Dianne,
Bedankt voor uw verhaal. Ik hoop dat u ondanks de maag problemen toch nog een leuke vakantie heeft gehad!
Leuk dat u ook bij ons bent langs geweest en heeft genoten van de friet met hamburger!
Wie weet tot volgend jaar?!
Groetjes Stacey
En morgen zit ik ook weer in Turgutreis voor een weekje (Aegean Dream). Heb er ontzettend veel zin in ! Net even online ingechecked en dan vannacht naar Schiphol toe (we vliegen om 6.20 uur).
@Crouching_ Tiger: Heel veel plezier daar in ADR en mss kom je onze Jac van het TTT-forum nog wel tegen. Die heeft alvast voor ons Toos en mij, de wegwijzerbordjes opgehangen daar. :biggrin:
Fijne vakantie gewenst en goede reis. :vak01:
Hoi Stacey.
Als alles goed gaat verder… zie je ons volgende week zaterdag zoiezo al als we naar de markt gaan en miss zo tussendoor ook nog wel. Komen we ff bakkie doen. :nod:
Is het nog een beetje weer daar momenteel? En nog druk, of merk je al dat het toeristenseizoen ten einde loopt? Anyway, wij komen eraan! :dope:
Hoi Roanna,
Bedankt voor uw berichtje!
Het weer is eerlijk gezegt op het moment een beetje wisselvallig met wat bewolking en regen maar de vooruitzichten zijn goed met zon en nog zon 30 graden dus heerlijk! Vandaag was het weer enorm druk, maar ja het was natuurlijk zaterdag en dus marktdag. Het seizoen loopt inderdaad een beetje op zn einde maar er zijn nog best wel wat toeristen en volgens mij is het Aegean Dream hotel nog best wel vol!
Hartstikke leuk dat jullie weer gezellig een bakkie koffie komen doen!
Ik wens jullie alvast een goede reis en een hele fijne vakantie!
Tot volgende week!
Groetjes Stacey
Hoi Toos,
Ook u wens ik alvast een hele goede reis en een fijne vakantie!
Groetjes Stacey
Dank je wel Stacey, gaat zeker goedkomen. De bedoeling is om zaterdag weer even naar de markt te gaan en bij jullie langs te komen.
Hoi Toos en Roanna,
Hartstikke leuk dat jullie zaterdag bij ons langs zijn geweest! Ik vond het heel leuk jullie weer even te zien! Het was wel heel erg druk maar toch vond ik het leuk dat ik jullie tussendoor nog even gedag kon zeggen!
Wij hopen dat jullie een fijne vakantie hebben gehad!
Misschien tot volgend jaar?!
Groetjes Stacey
Hihi Die Stacey… Jij Roanna en Toos gezien met Kokkie en Toos haar hubs…
Mooi dat ze geweest zijn, en wie weet…
Ik ben bijna zover mijn hubbie jullie kant op te krijgen…
Groetjes
Beps
Hoi Beps,
Goed zo, ga zo door! Hij zal er geen spijt van krijgen denk ik!
Misschien tot volgend jaar dan?!
Groetjes Stacey
Hoi Stacey,
Het was leuk om weer even op de koffie te komen. We hebben het weer heerlijk gehad en komen zoals het er nu uitziet volgend jaar weer. Doe de groetjes aan je ouders en Tom en natuurlijk succes met alles!
Hoi Toos,
Bedankt voor uw berichtje!
Toch waarschijnlijk weer Turgutreis volgend jaar? Leuk hoor!
Groetjes van ons allemaal!
Stacey
Nou Stacey, houd je hart maar vast ![]()
Het halve forum komt in juni jullie kant op, en ja allemaal weer in ADR en Turgutreis(al is het voor ons de 1ste keer in Turgut…)
Hoi Stacey, wij komen dit jaar ook weer naar turgutreis voor de vierde keer alweer vanaf 25 april zitten we in aegean dream en we komen zeker weer eens langs voor een bakje koffie zoals elk jaar. Groetjes Bianca
Net nieuw op deze site, maar ik sluit me aan bij vele voorgangers; wij gaan ook weer naar Turgutreis toe dit jaar. Vijfde keer Aegean Dream…what a dream…!
Groetjes Dutchflower…!