Wie gaat er naar curacao in oktober?

hallo allemaal!
bijna is het zover, na veel regelen en aftellen is t bijna zover, 13 oktober vertrek ik naar curacao voor mijn stage van een half jaar. heb er echt al onwijs veel zin in en vroeg me af of er nog meer mensen in oktober naar curacao gaan? groetjess!!

ja ik als het goed is, druk druk met alles aan het regelen…
Ben nog druk op zoek naar een ticket, iemand suggeties nog daarover.
Ben van plan om rond de 18 okt te vetrekken.

groeten leon.

ik heb zelf een studenten ticket via klm geboekt. deze tickets zijn vaak t goedkoopste en hebben goede voorwaarden bij eventueel annuleren of veranderen van de datum! wat ga je doen op curacao? stage of werken? en waar verblijf je? groetjess

Ik ga er werken, dus ben ook geen student meer. Dus ook geen voordeel tickets. Ik ga in de hoogstraat wonen otrobanda, bij me vriendin die ik achterna ga reizen…

groetjes leon.

Hallo :slight_smile:

ik vertrek over 1,5 week!
Ga daar werken…als het goed is! Heb nog niks gevonden vanuit NL dus hoop dat het daar wel gaat lukken!

Wat ticket betreft…ik kon er geen wijs uit op internet. Dus ben ik gewoon naar D-reizen gegaan, die bij mij bekend staan om hun goedkopere aanbod.
Zij hebben voor mij gezocht naar het goedkoopste ticket voor (rond) de datum dat ik wilde vertrekken…Ze hebben mij goed geholpen!

Succes ermee!
Ciao

In de horeca is er altijd wel werk…
Maar vertel eens over dat ticket van je, hoeveel het je koste en voor hoe lang…als je wilt.

groet leon.

Hoi Leon,

ik hoop dat je gelijk hebt…dat er in de horeca altijd wel wat is…heb alleen 1 nadeel: heb niet zoveel ervaring in de horeca…

Ik heb een paar weken terug met d-reizen bekeken via welke maatschappij ik het goedkoopst kon vliegen ergens aan het begin van oktober. Omdat het maar kort dag was waren de prijzen al een stuk hoger als dan als je het langer van tevoren regelt…Maar ik heb, met annuleringsverzekering en alle toeslagen erbij, 750 euro betaald…voor 4,5 maand is dat. Niet goedkoop…maar op dat moment wel het goedkoopst…andere vluchten waren van rond de 1000 en meer! Ik vlieg nu met Arke…

Hmm oke, heb bij klm ticket geboekt…
Ik hoop het beste voor je dan maar, wat voor baan zoek je dan eigenlijk.
Maar je heb toch wel al een kamer…

groet leon.

Hoihoi,

wat voor werk maakt me niet uit! Wil, zeker in het begin, alles aanpakken. Uiteindelijk zou ik het liefst met probleemkinderen / jongeren aan de slag gaan…daar heb ik in NL het meeste ervaring. Maar horeca lijkt me ook leuk hoor!
Nee, heb nog geen woonruimte…Ben hard zoekende…heb misschien wat, maar wacht nu nog op een reactie…als dat niks wordt dan moet ik even bekijken onder welke brug ik ga slapen :biggrin:
Heb jij al wel werk en huisvesting?

Nou ik zal je die brug niet aanraden hoor.
Maar dan hoop ik voor je dat je snel iets vind… huisvesting is er ook zat volgens mij.
Ja ik ben wel voorzien van een baan, en huisvesting…Ticket is geboekt en 17 okt ben ik weg…

succes… leon.

beste mensen, ik ben toevallig nu een weekje op curacao, als je student bent kun je het beste het ticket op www.klm.nl kopen dat is het goedkoopste met de beste voorwaarden.

Over de huisvesting die is er in principe wel genoeg normaal al moet ik zeggen dat het nu een beetje krapjes aan is maar vanaf 16 oktober weet ik nog een kamer, dus als je meer info wil kun je me bellen (05999-6755136), dit is een curacao’s nummers. Als jullie meer info willen hoor ik het wel!

O jij bent nu dus al op curacao? en hoe bevalt het??
mag ik vragen waar je woont? en heb je nog handige tips misschien? groetjes marjolein