Oke klinkt spannend! jup , ik regel ook alles zelf … is nogal wat waar je allemaal aan moet denken…
ik heb nog geen auto geregeld, ik ga wonen en werken op Jan thiel en OV schijnt daar goed geregeld te zijn, een auto kopen is ook weer een geval apart, maar denk dat je dat sowieso het beste daar kan doen het is zo moeilijk allemaal vanachter je beeldscherm, jij wel al een auto?
maarrr nu schijnt er toch nog wel iets roet in het eten te gooien heb gebeld met een voorlichtingsdienst op curacao en na 6 maanden moet je jezelf inschrijven en dat is weer minder…
aangezien ik niet permanent daar ga blijven en voor dat ene krappe maandje teveel heel veel moet opgeven…
hmm dus maar kijken hoe ik dat ga oplossen ![]()
He mensen,
net een weekje aangekomen in Cura en ga een eigen bedrijfje starten hier. Kantoor en auto etc. allemaal al geregeld in hartje Punda. Alleen nog niet echt in contact gekomen met veel mensen uit NL aangezien het nogal druk was die 1e week!
Nog meer mensen aangekomen deze tijd?? En wat doen jullie zoal die 1e week? In me eentje stappen is ook weer zoiets ![]()
Groetjess
Hej!
Waar ga je werken dan? Ik heb bijna me goedkeuring voor Zest! van 1 april tot 31 juni… Ik nu gretig op zoek naar een woning! Maar veel zit vol… Wil graag ook bij jan thiel in de buurt, aangezien ik geen auto kan permitteren. Jij nog tips…?
Groetjes,
Milou
Hallo allemaal,
18 januari 2011 vertek ik naar curacao voor 5 maanden stage!
Ik verblijf op de Anasaweg, zijn er nog anderen die hier heen gaan?
Misschien dat iemand interesse heeft om een auto te delen? Ik heb er namelijk 1 gehuurd maar vind het wel erg prijzig en heb de auto alleen nodig om bij me stageadres te komen.
*Hello,
ik ga 14 Februari ook naar Curacao toe…voor 5 a 6 maanden
heb alleen nog geen huisvesting, ben druk bezig om te zoeken:)
ik ga er alleen heen, dus wel spannend allemaal hoor.
en Maurice, ik vind het idd ook erg prijzig hoor om een auto te huren, dacht er zelf al aan om een auto te kopen;) maar ja dan komt er weer vanalles bij kijken natuurlijk… is er niet nog een kamer vrij toevallig vlakbij jou daar??
Groetjes*
Ik heb er ook aan gedacht om een auto te kopen maarja je weet nooit wat je koopt en er zijn zowieso nog aardg wat bijkomende kosten(verzekering, keuring, reparaties, belasting)
De Anasaweg ligt bijna in de wijk Salinja en dit is een wijk waar veel studentenhuizen zijn. In mijn studentenhuis is heel misschien nog een plek vrij, je kan het proberen op Casacama.com. Als ik jou was zou ik snel een kamer regelen want ik heb 3 weken geleden geboekt en toen was er al bijna niks meer!
Groeten,
Neem is een kijkje op www.gezelligestagiairehuiscuracao.com
Wij hebben nog een kamer bescikbaar voor 265 euro centraal gelegen in de stad.
Wellicht dat dit iets voor jou is.
De stagiaires die bij ons verblijven delen vaak een auto om zo kosten te besparen.
Groetjes
Teresita Fos
@Maurice: bedankt voor de site, ik heb even een mailtje gestuurd,
ja klopt idd, heel veel zit al vol helaas:(
maar jij hebt al een auto dus? je vertrekt ook bijna, ga je alleen??
@Teresita:Bedankt ik heb even gekeken hoor, heb je nog meer foto’s mischien?
Groetjes
Beste Angelath,
Hierbij wat extra foto’s.
Indien je interesse hebt dan hoor ik het graag.
Met vriendelijke groet,
Teresita Fos:vak01:
Hey Angelath,
Ik heb inderdaad een auto gehuurd. Aanstaande dinsdag vertrek ik alleen naar Curacao. Ga je ook alleen? Als je een auto wilt delen dan is het wel handig dat je dichtbij woont.
Grtz
@Teresita ik heb je even een prive berichtje gestuurd:)
& Maurice, ja idd dat zou wel makkelijk zijn dan he… ik stuur je ook even een prive berichtje, over een auto enzo ![]()
Groetjes
Angelath,
Ik heb geen privebericht van je ontvangen misschien is er iets fout gegaan. Zou je het nog een keer willen sturen.
Mvg
Teresita
Hoi Mensen,
Ik vertrek in februari naar Curacao en heb zojuist een kamer gereserveerd bij gezelligestagiairehuiscuracao.com
Mijn klasgenoot heeft hier ook eerder verbleven en had het erg naar haar zin. Zijn er nog mensen die hier ook verblijven of in dezelfde periode naar Curacao gaan? Ik zou het leuk vinden om met anderen in contact te komen aangezien ik in me uppie naar Curacao ga:vak02:
Groetjes
Edna
Hallo Edna
ik ga ook in Februari naar curacao toe alleen, logeer hier http://www.margaritha-apartments.com/
Groetjes
ik logeer daar niet hoor…
is een beetje fout gegaan,
groetjes
Hoi Angelath,
Wat leuk! Wanneer ga jij naar Curacao en waar verblijf je dan?
Misschien vind je het leuk als we contact houden.
Groetjes
Edna
Heeeee mensen ik zie dat hier ook veel mensen deze maand vertrekken naar cura, ik vertrek de 31ste en zit in Otrobanda, zit iemand van jullie hier ook in de buurt? Dit is wel een chille blog, peepps we’re going to the sunshine!
Ik ga van 6 april tot en met midden juni naar Curacao ![]()
En heb een woning gereserveerd in Casa Caracasbaai!
Ik ga van 6 april t/m juni naar Curacao ![]()