Wie gaat er mee naar Midden Amerika?!

:dag:Hai medereizigers,

Oktober 2011 wil ik naar Midden Amerika vertrekken voor minimaal 2 maanden en maximaal 5 maanden.

Als ik 5 maanden weg kan wil ik via New York naar Mexico city vliegen>>> en overland door MEXICO, GUATEMALA, HONDURAS, NICARAGUA, COSTA RICA EN PANAMA reizen. Van Panama city wil ik vliegen naar Havana om nog een maand op Cuba te blijven.

Heb me verdiept in de reizen die verschillende reisorganisaties aanbieden maar die gaan in 2 maanden door
MEXICO, GUATEMALA, HONDURAS, NICARAGUA, COSTA RICA.
Erg snel en niet goedkoop.

Om alleen te gaan vind ik best spannend en niet gezellig.
Ben jij (30-45 jaar) ook van plan die kant op te gaan en kunnen we (een gedeelte) samen reizen stuur me dan een berichtje!

Ook (geruststellende) ervaringen zijn welkom van mensen die het wel alleen hebben gedaan!

Mijn naam is Isabel, 37 jaar

Hoi Isabelle,

Ik ben zeer geïnteresseerd in jouw plannen om door zuid Amerika te reizen en ter plekke de snelheid vh reizen te bepalen.
Ik ben een gepensioneerde man van 66 jaar, die heel fit is en nog in een tentje slaapt en veel met de jeugd optrekt. O.a in de sport( cricket). Ik ben al 42 jaar getrouwd en mijn vrouw heeft eigen hobbies( bridge) die prioriteit hebben boven reizen.
Ik ben zo reislustig dat ik tot de zomer can 1012 vol zit( aug. 2012 zijn de Olympische spelen in London). Vanaf september 2012 is mijn agenda nog leeg. Mocht je interesse hebben om mijn reactie te zien als het opbouwen van een netwerk, ben ik geïnteresseerd om meer gegevens met je uit te wisselen om te zien of dit op termijn mogelijkheden biedt lange verweg reizen te ondernemen.

Groeten,
Jaap Vogelaar
vogelaar.m@planet.nl

Hoi Isabel,

Anderhalf jaar geleden ben ik een maand door Venezuela getrokken met een vriend. Dit was een fantastische ervaring waar ik altijd al een een vervolg aan heb willen breien. Ware het niet dat ik tot nu toe nog niemand vond om dit avontuur mee tegemoet te gaan. Dus jouw oproep komt misschien als geroepen.
Hoe zie jij deze onderneming eigenlijk, heb je alles al gepland, wat moet er nog allemaal gebeuren.
Wat is jouw voorziene budget?
Ik moet er ook wel bij vermelden dat mijn Spaans niet zo goed is, en dit is iets wat echt wel nodig is daar vandaar dat ik er niet alleen aan wil beginnen. Hoe gaat jouw Spaans?

Geef maar een seintje als je nog een compagnon de route nodig hebt.

Groetjes,
Dimitry, 36 jaar

ik kan niet mee omdat mijn geld opgegaan is in een reis naar peru, maar in costa rica is een heel goede taalschool met een hotel, koop een lonely planet van costa rica en je weet alles

Hoi Isabel,
Eind september vertrek ik naar Peru en ben van plan om in eind dec/ jan/ febr door centraal amerika te reizen. Zag dat jij je bericht al een lange tijd geleden geplaatst hebt, maar misschien vind je het leuk om nog wat info uit te wisselen om te kijken of we evt. nog kunnen meeten in amerika?
Ik, 32- jarige, vrouw uit Groningen met al veel reiservaring.
Hoop van je te horen, groetjes Marlinde