Wie gaat er mee naar Ijsland in aug 2011?

Hallo reisliefhebbers,

Ik zou graag deze zomer een paar weken naar Ijsland willen.
Omdat ik ook aan school vast zit kan ik helaas alleen maar in de zomer op vakantie. Dus het wordt dan augustus. Ik dacht aan een vakantie van 2 a 3 weken. Lekker rondreizen met huurauto of met het openbaar vervoer.

Wie heeft er zin om mee te gaan?

Ik heb verder nog niet echt plannen waar ik precies heen wil. Ik zou graag het noorderlicht willen zien, maar die kans is kleiner in de zomer, maar misschien niet onmogelijk.

Ik zal trouwens nog ff wat over mezelf vertellen.
Ben een meisje van 26 jaar, heb al heel veel van de wereld afgereisd met mijn rugzak, maar wil het nu ietsje dichterbij zoeken. Helaas iets minder geld en iets minder lang de tijd door een opleiding en eigen huisje.

Hoor graag van jullie.
Groetjes Karin

hey kato

Ik ben een 18 jarige student rechten. Deze zomer zou ik graag doorheen europa reizen, liefst zo goedkoop mogelijk, darom lijt me je plan wel geschikt. Kan e wat meer info gevn over wa je van plan bent?
toon

Hey Toon,

Denk dat de reis naar IJsland verre van goedkoop zal zijn.
Maar concrete plannen heb ik nog niet. Moet ook eerst maar eens ff gaan kijken of ik t zelf allemaal wel kan betalen.
Maar wat is jou idee over je vakantie? En hoe je daar zou willen rond reizen?

Groetjes Karin

karinn

Ja goedkoop is naturlijk relatief als je over reizen spreekt, maar ik zou het liefst met de rugzak rontrekken, aangezien ik graag veel zou willen zien, openbaar vervoer ( als dit mogelijk is ) lijkt mij een goed manier of zoals jij zei een huurauto, als dit niet te duur zou uitvallen. Mijn blik op vakantie is compleet anders dan mijn vrienden, die graag 14 dagen op het strand liggen, ik doe dit ook wel graag maar zeker geen hele vakantie. Voor mij staat reizen ook gelijk aan het land ontdekken, liefst ook wa cultuur leren kennen.

groeten
toon