Ik ben een meid van 26 en wil nu eindelijk wel eens voor langere tijd wat van de wereld gaan zien. Ik wil ergens in februari voor een maand of 3/4 richting de Amazone vertrekken, vooral Suriname trekt me enorm. Ook Costa Rica en Argentinie lijken me super. Misschien wel ergens vrijwilligerswerk of een taalcursus doen?? Ik ben echt wel avontuurlijk en stoer, maar alleen vind ik toch maar zo alleen.
Heb jij ook zo’n zin om de jungle in te gaan en gewoon kijken hoe het loopt?? Dan hoor ik het wel…
Niet dan mijn plannen helemaal aansluiten, want ik vertrek in maart naar Argentinie, Buenos Aires. Daar vanuit wil ik argentinie, chili bezoeken en doorreizen naar Bolivia en Peru. Wie weet is er nog tijd over voor Equador.
Ik heb 4 maanden te tijd, en ben nu hard bezig met mijn spaanse cursus. Mocht je nog in de buurt zijn, of je beter weet waar je heen gaat, hoor ik het wel.
Alvast een fantastische reis toegewenst.:zon02:
Hey Luc,
ja inmiddels weet ik een beetje naar welke landen ik ga… Ik ga eerst eind januari 7 weken naar Suriname, daarna vlieg ik naar Costa Rica en ga daar lekker rondreizen, waarschijnlijk ook naar Panama en/of Nigaraqua. Ik ga gewoon lekker kijken hoe het loopt. Niet teveel plannen… Maarre jouw reis klinkt ook erg tof, lekker zeg, 4 maanden rondreizen… Mocht je in die tijd in de buurt zijn, kan je altijd contacten, zal deze site vast wel in de gaten houden
Ik heb ongeveer dezelfde plannen als jij. Ik vertrek 25 januari voor 5 maanden naar costa-rica en nicaragua. Ik ga eerst een maand spaans leren in costa-rica daarna ga ik twee maanden vrijwilligerswerk doen in nicaragua en ik wil daarna nog twee maanden door deze twee landen rondreizen en eventueel panama nog aandoen maar dat hangt ervanaf hoe het allemaal loopt.
Alleen reizen vind ik niet erg maar met zijn tweeen is natuurlijk altijd gezelliger!
Jou en mijn ideeen sluiten aardig aan dus misschien is het leuk om te mailen? Mijn e-mail is [EMAIL=“merel_knipping@hotmail.com”]merel_knipping@hotmail.com , hoop nog wat van je te horen!
Het klinkt leuk wat je van plan bent, en ik ga dus ook die richting op. Ga je ook op doorreis vanaf bijvoorbeeld panama richting suriname? Of was je van plan alles per vliegtuig te doen?
Ik heb mijn ticket al geboekt en kom in costarica aan in begin maart. Vanaf daar doorreizen richting suriname/brazilie lijkt me fantastisch!
Hey Carmen, op het moment zit ik al in suriname, helemaal fantastisch trouwens… Helemaal relaxed en het binnenland is onwijs mooi. 16 maart vertrek ik naar Costa Rica en ga dan twee weekjes het schildpadden project doen. Daarna wil ik nog 5 weken lekker doorreizen en zeker Panama nog zien… Anders moet je me maar mailen, misschien makkelijker… susanne_uitenbroek@hotmail.com