vrijwilligerswerk en reizen Zuid Amerika 2008-2009

Hoi!

In de afgelopen jaren heb ik al heel wat gereisd en dat is me uitstekend bevallen. Daarom kriebelt het na een half jaartje in Nederland alweer behoorlijk!
Ik heb al een mooi plan voor een nieuwe reis, maar helaas heeft mn reismaatje afgehaakt. Dus zoek ik een nieuwe reisgezel!

Mijn plan is nu om vanaf ongeveer december 2008 eerst een maand of drie vrijwilligerswerk in het binnenland van Suriname te gaan doen. Ik heb al een project op het oog, wat allemaal erg low-budget kan.

Daarna wil ik graag in een maand of twee vanaf Brazilië via Paraguay en Bolivia naar Peru om vanaf daar weer naar Nederland te vliegen. Al met al wil ik dan dus een maand of vijf weg zijn.

Ik heb al best wel wat ervaring met reizen en hou ervan om een land zoveel mogelijk van binnenuit te bekijken. Ook vind ik het leuk om low-budget te reizen. Dus veel met lokaal openbaar vervoer ed.

Ik ben een meisje van 23 en pas afgestudeerd, nu werk ik op een middelbare school als lerares Aardrijkskunde.

Maar goed, mijn vraag is dus of er iemand zin heeft om (een deel) met me mee te gaan. Mijn plannen staan nog helemaal niet vast, dus als je een ander idee hebt hoor ik dat ook graag!

Mariët