Ik ben Sanne, bijna 21 jaar en wil graag naar latijns amerika, rond september 2008. Ik wil daar graag vrijwilligerswerk doen en de taal leren en evt rondreizen. Het lijkt me veel gezelliger en veiliger dit met iemand te doen. Waar ik een beetje tussen zit te twijfelen is guatemala-mexico-cuba en Peru- Ecuador- colombia/ venezuela. Heeft iemand ongeveer net zulke plannen als mij en zoekt zij (het liefst) ook een reisgenoot, twijfel dan niet en reageer:D
Ik ben 26 jaar, bijna afgestudeerd en ik ga ook in september naar midden/zuid amerika! Ik ga ook liever niet alleen!
Het lijkt mij ook heel leuk om een cursus Spaans te doen. Verder wil ik reizen, vrijwilligerswerk is ook misschien wel een optie! Hoelang wil jiji gaan??
Ik wil ongeveer 5 maanden weg. Iets korter of langer vind ik ook niet erg. Ligt natuurlijk ook wel een beetje aan hoeveel geld ik uiteindelijk bij elkaar kan sparen. Heb jij ook een voorkeur naar welke landen waar je heen wilt. Groetjes
Hai ik wil minimaal een maand of 4 gaan. Een maand meer of maakt mij ook niet zoveel uit. Ligt er idd aan hoeveel het allemaal gaat kosten. Mijn voorkeur gaat uit naar peru, equador, colombia, guatemala en mexico dus dat komt wel overeen in ieder geval. Waar woon je eigelijk?? groetjes!
Ik woon op kamers in Groningen, maar ben ook wel eens in Assen, daar wonen mijn ouders en daar werk ik af en toe nog. En jij?? Ik las ook dat je bijna afgestudeerd bent, welke opleiding doe je? Ik doe sociaal pedagogische hulpverlening en zit dus ook in het vierde jaar. Heb je ook al organisaties/ sites gezien die je aanspraken??
groetjes!!
Hai! Ik woon in Hoofddorp, ook op mezelf. Ik doe HTRO, toerisme, en ik zit al in mijn 5e jaar dus ik hoop snel klaar te zijn :). Ik ben al een tijd met mijn scriptie bezig.
Jij bent dus als het goed is in juni kaar met school?
Ik heb wel gekeken naar organisaties die taalcursussen aanbieden. http://taalcursus-spaans-in-latijns-amerika.linguaschools.com Zij hebben talencursussen in o.a mexico, peru en argentinie.
www.activityinternational.nl heeft een leuk aanbod aan talencursussen in een heleboel landen in zuid en midden amerika. Een paar weken spaans leren in cusco, peru, of in antigua, guatemala lijkt mij heel erg leuk. Waar zou jij het liefst een cursus willen doen of heb je daar geen voorkeur in?
Groetjes!!
Heey! Ja als het goed is juni/ juli! Volgens mij heb ik 8 juli mijn diplomering.
Ik heb nog niet echt een voorkeur waar ik een talencursus wil doen. De landen die je noemt trekken mij ook. Wil je ook vrijwilligerswerk doen? Ik wel graag namelijk, het liefst iets met straatkinderen of een weeshuis ofzo. Groetjes!
Hai vrijwilligerswerk lijkt mij ook wel leuk in combinatie met een talencursus bijvoorbeeld. Ik heb me daar nog niet echt in verdiepd maar ik zag wel dat je bij activity international allerlei paketten kan boeken met een combinatie van vrijwilligerswerk en talencursussen. Je kan me trouwens ook op me hotmail mailen. marjolein_vdpol81@hotmail.com
groetjes
Ik ben Simon, 21, momenteel aan het werk in Oostenrijk. Vorig jaar januari ben ik begonnen met reizen, werken, leren en vrijwilligerswerk. Ook ik ben al een tijdje op zoek eigenlijk naar iemand die verder weg wil om wat te betekenen. Vorig jaar al heb ik Latijns-Amerika bestudeerd en dat sprak me erg aan, met name colombia vanwege de cultuur en toch veel mensen die onder de armoedegrens leven.
Het lijkt me leuk om in iedergeval wat informatie uit te wisselen en misschien kan daar dan ook een reisgenootschap uit voortkomen. Met z’n tweetjes of meer maakt mij niet zo veel uit…
Heey Simon! Dus als ik het goed begrijp heb jij al naar Colombia geweest en ben je van plan om over een tijdje weer die kant op te gaan. Heb je al een beetje een idee waar, wanneer en wat:P?? Groetjes
Hey hallo!
Heb net ok al op een ander bericht van je gereageerd geloof ik, maar zie dat er hier meer reacties zijn! Dus nog een keer; Ik ben Susan, 20 jaar, bijna klaar met Social Work (geloof ook 8 juli diploma kunnen we nog samen feest geven ook, haha)
Maar zie hier staan om via een organisatie vrijwilligerswerk enz te doen, maar ik hoor van een vriendin die er is geweest dat dat eigenlijk zonde is! Je betaald veel meer terwijl je het zelf ook uit kan zoeken. Ik zou dan het liefst ook een reismaatje vinden die samen met mij de gok durft te wagen om het op een andere (misschien iets minder veilige, voorspelbaardere) manier uit wil gaan zoeken om zo low budget mogelijk (kun je weer langer reizen ;)) toch de taal te leren en leuk vrijwilligerswerk te doen! Interesse? Mail me dan even; [EMAIL=“susanvgestel@hotmail.com”]susanvgestel@hotmail.com
Groetjes!!