Ik ben Joyce 25 Jaar en ga dit jaar eind dec. voor 6 weken naar Ausie.
Zou het leuk vinden om samen met iemand te gaan, maar ik heb wel een aantal plannen die ik zeker ga uitvoeren.
Start in Sydney met O&N wil daarna de great ocean road gaan rijden te paard.
Vanuit daar naar Cairns duiken en zeilen op de whitsundays.
Terug een stop over maken op Quala lumpur.
Is er iemand die het leuk vind om mee te gaan of ergens aan te haken,
Of gewoon ontmoeten als we in de zelfde periode op de zelfde plaats zijn.
Hoor ik het graag
Wat zijn je plannen precies? Hoe wil je overnachten, wat voor soort reis wil je ervan maken? Ik ben ook van plan te gaan reizen, wellicht rond die tijd.
Misschien kunnen we even kijken of we dezelfde ideeën hebben.
Mijn plannen zijn eigenlijk dat ik begin in Sydney overnachten bij fam.
Daarna door de Great ocean roade rijden met een paarden tocht, denk dat dat tenten worden? anders jongeren hotel ofzo, daarna weer op familie bezoek. En dan in carns in hotel ofzo, tevens maak ik die reis via een binnenlandse vlucht.
Maar wat zijn jou plannen? Het lijkt mij namelijk leuker met zijn 2en.
En bij mijn familie logeren is geen probleem met iemand meer hoor!
Ik ben Kristin, 28, en ik verwacht ook eind december in Oz te zijn. Ik vertrek wel 26 september al naar Azie. Klinkt echt supergaaf, die paardentocht langs de Great Ocian Road… En O&N in Sydney ook natuurlijk Een verdere route weet ik eigenlijk niet, dat laat ik verder ook open, maar wie weet kunnen we contact houden over deze dingen?
Leuk dat je reageert we kunnen zeker contact houden over de reis, lijkt me wel gezellig om samen met iemand te gaan, groetjes Joyce:wereld:
Kan je ook duiken?
Hey Joyce,
Leuke plannen!
zoiets lijkt mij ook leuk om te doen!
Heb jij al een beetje een bedrag in gedachten hoeveel zoiets zou gaan kosten?
Greetz lesley
Helaas kan ik (nog) niet duiken, maar wil in Thailand wel een proefles gaan doen en als dat bevalt, een cursus gaan doen. Jij al wel eerder gedoken?
Lijkt me leuk om contact te houden!!
Hey o leuk,
Ik wil gaan duiken in de great barrier riff, dus erg spannend, ik heb mijn paddy hier in de Vinkenveense plassen gehaald dus zou nu graag wel wat tropische vissen willen zien i.p.v. snoek haahah.
Lijkt mij ook super om te doen hoor. En mocht dat duiken niks worden bij mij, dan ga ik gewoon snorkelen Moet daar ook heel mooi zijn. Joehoe!! Is het al september? Zin om te gaan!
Mijn ticket staat geboekt op 1 december a.s. dan vlieg ik richting Down under.
wil in Sidney of melbourne oud en nieuw vieren iemand van jullie dezelfde ideen.
Ik ga na mijn vakantie in turkije volgende week bezig met een hostel/camping in de buurt van sidney voor een verblijfplaats alvast zodat je straks niet te laat bent met boeken aussie is druk bezocht om en rond oud en nieuw.
als je iets wilt moet je vrij ver van tevoren je hostel/campingsite regelen dus voor de gene die dit graag willen BE ON TIME :vak02:
als ik meer weet over mijn verblijfplaats kunnen we misschien samen ff sydney verkennen en lekker chillen daar schijnt wel leuk te zijn in de binnenstad.
ik vlieg trouwens met activity international die regelen de eerste 2 nachten als je bent aangekomen een slaapplek (zeer gunstig)
en voor de mensen die daarnaast willen werken krijg je info over het aanvragen van je rekeningnummer btw nummer voor het werk en andere handige tips!
misschien een idee en met mijn ticket kan ik richting nieuw zeeland mijn plan om daar tegen februari heen te gaan (begint daar de zomer) om het zuidereiland te gaan spotte!!
mocht je interesse hebben kun je me mailen [EMAIL=“maarten_nijhuis@hotmail.com”]maarten_nijhuis@hotmail.com
facebook of hyves mag ook tis die rooie!!!
ik hoor wel wat of niet have fun planning ur trip!
Ha Joyce,
Ik ben wel een beetje later dan de rest, maar ik ben ook van plan om eind december richting aussie te gaan voor ongeveer 4 weken. Je reis spreekt mij erg aan ook omdat ik helemaal paardengek ben en mijn paddy heb gehaald in thailand en dat vind ik ook helemaal te gek. Ik heb alleen geen idee wat je voor prijs kwijt bent voor wat jij van plan bent, heb jij daar enig idee van:-)
Nou ik hoop nog wat van je te horen.
Liefs Renee (Vrouw)
Ik heb al geboekt en mijn reis is al helemaal ingevuld.
Het is voor mij echt vakantie dus, ik ga helaas niet op de prijs letten, en ga lekker genieten. ik ben al voor zien,
Dus je kunt beter opzoek naar iemand anders. Veel succes groetjes Joyce