Ik ben op zoek naar een reismaatje die ook de westkust van Australië wil gaan doen begin december 2012. Ik vlieg 28 nov naar Perth en wil Perth-Exmouth (en terug) en misschien wat ten zuiden van Perth doen. Rond 15 dec wil ik door vliegen naar Adelaide. ik zou dit het liefst met een auto doen, maar alleen is dit veel te prijzig! Heeft iemand dezelfde plannen zodat we kosten kunnen delen?
Ik, 28 jaar, heb al best wat gereisd (ook alleen) en weet hoe het reizen in zijn werk gaat. Ik ben graag actief, hou vooral van natuur en duik graag. Iemand met dezelfde interesses zou natuurlijk mooi zijn, maar alle reacties zijn welkom!!
Hoi!
Leuke plannen!!
Ik heb deels hetzelfde idee, ga begin september naar perth, maar vlieg daarna door naar adelaide om dan langs de oostkust omhoog te reizen. Hoezo vlieg jij niet? Goedkoopste wat ik vond is 180 euro geloof ik?
Beetje laat, maar toch… ik ben Joyce, 21 jaar (als ik vertrek 22). Ik ben avontuurlijk, hou van gezelligheid, natuur en duiken!
Ik ga begin december naar Australië. Ik weet mijn route nog niet zeker, ik zou in ieder geval wel graag NYE in Sydney mee willen maken
Ik heb wel een beetje dezelfde plannen als jou, alleen dan misschien in een andere volgorde. Eigenlijk vind ik alles wel prima. Heb je ondertussen al een reismaatje gevonden? Ben je al eens eerder down under geweest, ik zie dat de oostkust niet in je lijstje staat?
Leuk dat je reageert! ik heb nog geen reisbuddy gevonden. Als dat zo blijft ga ik gewoon alleen, ik ontmoet daar vast genoeg mensen, maar het zou leuk zijn om het van te voren al te delen met iemand.
Ik vertrek naar de westkust omdat ik in 2010 al twee maanden oostkust heb gedaan. Mijn planning voor deze keer is om 2,5 wk westkust te doen en daarna nog 2,5 wk van Adelaide tot Sydney te doen. Op 28 nov vlieg ik naar Perth, op 18 dec ven Perth naar Adelaide en op 5 Jan van Sydney naat Auckland om ook nog 7 wk NZ te doen met een vriendin.
Aan de westkust wil ik een auto huren, eerst dacht ik met een greyhound te gaan maar die gaat daar maar heel beperkt (aantal keer en stopt alleen bij de grotere plaatsen, niet bij de mooie natuurparken). Ik wil de mooie plekjes wel aandoen natuurlijk.
Wat zijn jouw plannen? Al wat geboekt, ticket of zo? En wil je alleen de oostkust doen of ook richting westen? Hoe lang blijf je überhaupt?