Wie is er van plan in december naar Australie af te reizen? Ik namelijk wel en het lijkt me leuk dit (gedeeltelijk) met een reisgenootje te doen (of meerdere).
Ik heb nog geen concrete plannen maar zou dus het liefst in december vertrekken. Ik denk nu aan 4,5maand OZ en daarna door naar indonesie (bali o.a.) en verder naar ZO Azie.
Ik vertek op 28 november naar Perth, kom daar op 30 november aan en heb van 1 december tm 18 december een huurauto geboekt om een gedeelte van de westkust te ontdekken. Ik ben van plan om in die 18 dagen Perth tot Exmouth te doen en misschien nog een stukje onder Perth. Op 18 december vlieg ik door naar Adelaide en reis ik langs de zuidkust van Adelaide naar sydney. Op 5 januari vlieg ik door naar Auckland om ook NZ te ontdekken voor 7 weken, een vriendin van me sluit dan aan.
Ik kies voor de west- en zuidkust omdat ik de oostkust in 2010 al uitgebreid ontdekt heb.
Wat zijn jullie plannen? Iemand ook de westkust op de planning en zin om mee te reizen? Zou leuk zijn!