Reisgenoot Australie gezocht zomer 2012

Hoi, ik ben een vrouw van 35 en op zoek naar een reisgenoot (m/v 25-45 jr) voor een mooie reis langs de west-kust van Australie. Een ticket heb ik nog niet en ben er nog niet 100% zeker van, maar ik dacht, laat ik eerst eens op zoek gaan naar een gezellige reisgenoot. Ik denk eraan om in Perth te beginnen en dan te reizen via Broome naar Darwin. Ik ben van plan om dit in vijf weken te doen in juli/augustus 2012. Omdat ik in het onderwijs werk (regio noord) zit ik vast aan deze periode. Mijn voorkeur gaat uit om dit met een camper te doen, maar met de greyhound en dan overnachten in hostels is ook prima. Wie heeft hetzelfde plan en wil (een deel) samen reizen?
Groetjes Petra

Hallo Petra,

Ik zit ook aan zoiets te denken… Ik (man 33 jaar) kan 1,5 maand vrijnemen van mijn werk.
Mijn plan is om vanaf Darwin via de westkust naar Adelaide te reizen of binnendoor.
Ik heb kennisen in Adelaide wonen, waar ik langs wil gaan.
Ik wil wel graag in de wintermaanden hier weg gaan. (December, Januari, Februari, Maart)
Mijn voorkeur gaat ook uit om dit met een camper/oude stationwagen te doen, maar met de greyhound en dan overnachten in hostels is mij ook prima.
Voor mij is het de tweede keer dat ik naar Australie ga… (Ken ik je toevallig van de vorige keer in 2002?)
Is er een mogelijkheid dat je met de datums kan verschuiven?

Groeten, Daniël

Hoi Daniel,

Bedankt voor je reactie, leuk plan! Helaas kan ik alleen in de zomer 5 weken weg, omdat ik in het onderwijs werk. Ik ben nog wel aan het nadenken of ik onbetaald verlof zal aanvragen voor volgende winter, omdat het mij ook een betere tijd lijkt om op reis te gaan. De kans is alleen erg klein dat ik dat ook ga doen, maar ik zal je bericht bewaren voor het geval dat. Ik ken je trouwens niet, nooit eerder in Australie geweest. Succes verder met het plannen van je reis.

Groetjes Petra