Reisgenootje gezocht voor Aussie en meer?

Hallo allemaal! Ik ben Sonja, 25 jaar. ik heb op een cruise gewerkt dus heb al veel van de wereld gezien, Australië is me zeker bijgebleven. en daarom staat dit op me verlanglijstje.
Ik wil graag minimaal 4 maanden tot max een jaar gaan.
Het liefst doe ik dit met de auto/camper, zodat we alle vrijheid hebben om te gaan en staan waar we willen. Mijn voorkeur gaat uit naar de west / noord-west kust
Ik zou het ook leuk om dit te combineren met een ander land (bijvoorbeeld Nieuw Zeeland, Thailand?)
Ik ben verder een makkelijk persoon en hou van uitdagingen en gezelligheid.
Ik wil het avontuur toch zeker binnen 1 jaar realiseren
Ik hoop hier een leuk reismaatje tegen te komen om dit avontuur te delen :zon02::wereld::vrede:>>>

Beste Sonja, de komende maand zal ik vanaf Perth omhoog gaan richting darwin ik denk dat dit een beetje kort dag is maar mocht je besluiten de komende maand te vertrekken laat dan maar wat horen.

groetjes Nick

Hallo Sonja ik ben van plan om in september trip te maken van Darwin naar Perth en ben opzoek naar reis partner. Ik weet niet wanneer je wilt gaan?
Ik zit op het moment al in Aussie.

Groetjes Maaike

Via Wereldwijzer app

Hoi Sonja,

Ik ben 24 jaar, bijna 25 :wink:
Ik ben van plan volgend jaar februari/maart richting Australië te vertrekken en zou het liefst vanaf Sydney of Melbourne richting het noorden langs de oostkust naar uiteindelijk Cairns willen afreizen, precies de andere kant van jouw voorkeur maar misschien zit er toch wat in… Het liefst gezellig samen met iemand zodat je makkelijk een auto kunt huren en je vrij bent om te gaan en staan waar je wil!
Ik heb zelf een half jaar in Cambodja gezeten en daarna door ZO Azie verder gereisd dus heb ook al wat meer gezien!
Ik ben verder avontuurlijk ingesteld, gezellig, sociaal en altijd in voor nieuwe uitdagingen!
Mocht je het wat lijken dan hoor ik het wel!

Groetjes, Irma

1 like

Hoi Sonja,

Ik ben ook 24 jaar en ben van plan om in maart 2015 naar Australië en Nieuw Zeeland af te reizen. Ik ben ook een makkelijk persoon en het lijkt me gezellig om samen met iemand anders dit avontuur aan te gaan. Ik hoor graag van je of je nog interesse hebt:-)

Groetjes,

Amanda