Australië

Hallo allemaal!
Ik ben Sonja, 25 jaar.Heb al een hele tijd de kriebels om voor een langere tijd een rondreis te maken.
Australië lijkt me geweldig om dit te doen! eventueel te combineren met Nieuw Zeeland. Het liefst doe ik dit met een camper zodat we de vrijheid hebben om te gaan en staan waar we willen.
Ik heb nog geen concrete plannen maar ik wil medio April 2015 gaan. Het lijkt me leuk om dit avontuur met iemand (V) te kunnen starten!
In principe wil ik eerst genieten van het mooie land, en eventueel later er nog bij te werken, maar me eerste motto is om lekker te genieten!
Ik hou van avontuur, actie, gezelligheid, natuur en sta verder voor veel dingen open.
Als het je leuk lijkt om dit mooie avontuur te starten met een maatje, kan je altijd een berichtje achter laten. :zon02:>>>

Haay!

We hebben een beetje dezelfde plannen alleen kan ik pas in nov/dec. die kant op.
Mocht je dan nog niet in Aussie zitten kunnen we wel eens contacten?

Groetjes, Tani-Mara

Hoi hoi,

Leuke plannen, alleen mijn plan is zo om in okt-nov te gaan misschien verschuif je de reis misschien kunnen we in Australië afspreken om als nog gezellig een gedeelte samen te reizen😊 groetjes leonie

Hoi Sonja,

heb je al een reismaatje gevonden?? Ik ben 27 jaar en loop ook met het idee in mijn hoofd om een paar weken naar Australie te gaan!
Heb je je tickets ook al geboekt? hoe lang wil jij ongeveer blijven?

groetjes, Inge