Reismaatje gezocht, Australië eind 2011, begin 2012

Hoi,

Ik ben Wendy, 27 jaar. Ik heb een tijd terug ook een topic geopend om een reismaatje te vinden naar Australië. Echter, kwamen er zaken tussen waardoor ik niet wegkon.

Aangezien ik nog steeds sta te popelen om naar Australië te gaan voor minimaal 6 maanden en ik liefst onder de mensen ben bij deze weer een oproep.

Wie ben ik? Ik ben een levendige, ruimdenkende en spontane meid. Ik kan erg chaotisch en spontaan zijn. Ik houd erg van een drankje en gezelligheid, andere kant is dat ik af en toe ook van rust om me heen kan genieten.

Verder wil ik wel een globale reisplanning gaan maken maar ik houd niet van een te strakke planning, het is wel de bedoeling namelijk dat ik ga genieten.:cheer:

Als er gezellige, grappige mensen zijn die na het lezen van bovenstaande interesse hebben om met mij te reizen, hoor ik het graag.

Liefs,

Wendy

Hoi Wendy,

Ik wil ook graag naar Australie voor een aantal maanden (zie mijn topic: reisgenoot gezocht). Wanneer wil jij vertrekken? En wil je alleen naar Australie? Ben beniewd naar je plannen.

Groeten Nienke

Hoi Nienke,

Het liefst wil ik niet alleen reizen. Ik heb verder ook nog geen concrete datum. Ik ga in april eerst een maand naar Indonesië. Ik ben nu bezig om daar een globale planning voor te maken, daarna wil ik kijken voor Australië. Ik sta voor alle plannen open verder? Heb jij wel al een planning in je hoofd?

Hoi Wendy,

Ik wil pas in november naar Australie gaan. Ik dacht als we in dezelfde periode in Australie zitten dan kunnen we eventueel samen reizen, maar dat gaat denk ik niet lukken? Verder heb ik ook nog geen concrete plannen. Maar ik zou eventueel (als het kan en lukt) bijv ook graag naar Nieuw-Zeeland willen gaan. En ik bedoelde eigenlijk ook of je alleen naar Australie wil in die aantal maanden of ook naar andere landen. Maar je gaat ook naar Indonesie, gaaf!

Groeten Nienke

Ow:wub:communicatiefoutje…

Ik wil het liefst de hele wereld zien, ben ambitieus haha…dus ik sta zeker open voor Nieuw- Zeeland en bv. Azië.

Ik kan financieel gezien zeker niet voor november gaan, dus dat is in principe prima. Ben jij van plan om in Australië te gaan werken of heb je voldoende gespaard dat je het wel een aantal maanden uit kan zingen?

Hoi Wendy,

Mijn plan is om alleen te gaan reizen, ik heb al aardig wat gespaard en aangezien ik ook nog ff de tijd heb ;). Maar als het nodig is zou ik evt ook wel willen werken. En jij?

Groeten

Het liefste alleen reizen, maar mocht het nodig zijn steek ik mijn armen wel uit de mouwen. Ik moet nog wel gaan sparen ( moeilijk voor mij :slight_smile: ).

Je schreef dat je al best veel van de wereld hebt gezien? waar ben je allemaal al geweest?

Ow jee, ik zie een foutje.

Ik bedoel dat ik eind 2012, begin 2013 wil gaan.