Ik zoek een reisgenoot voor 2011

hoi,

Ik zal me even voorstellen ik ben Susanne en ik ben bijna 30.

Ik zal eerlijk zijn ik heb nog niet echt iets gepland, maar weet dat ik gewoon even een tijdje uit Nederland wil.
En Australië en Nieuw Zeeland zijn altijd mn ultieme reisbestemming geweest.

Ik zal ergens in 2011 weg willen voor hoe lang geen idee.
Ik werk namelijk gewoon fulltime dus ik moet eerst even uitvinden hoe lang ik weg kan zonder mn baan kwijt te zijn.

Wel weet ik dat ik een gezelschap mens ben en dit niet alleen wil doen, en aangezien mijn vrienden allemaal in een relatie zitten kunnen die niet mee.

Dus denk je na dit hele wazige verhaal nou ik heb ook nog niet echt iets gepland maar het lijkt me wel leuk om het samen uit te vogelen dan hoor ik het graag.

Groetjes Susanne
Oh sorry voor het hele lange verhaal :redface:

Hi!

Ik heb ook nog niets geboekt maar hoop midden januari 2011 te vertrekken naar AUS voor +/- 2 mnd. Ik kom ook uit Vlaardingen dus misschien wel een goeie match :stuck_out_tongue:
Groetjes Kathelijne

Hey Kathelijne

Januari is helaas te vroeg voor mij (ik ga over 11 dgn nog voor 18 dgn naar the US en naar de Caribbean) dus ik ga dat financieel niet halen.

Waar uit Vlaardingen kom je?
Ik ken namelijk wel een Kathelijne…maar er heten wel meer hondjes Fikkie :smiley:

Maar het zou idd een perfecte match zijn…
Misschien komen we er nog uit lol

hoi ik ben jean-paul en zoek ook een reismaatje ik wil dan gaan zo rond augustus en dan lekker backpacken door die 2 landen spreekt dit je al aan dan moet ke me maar ff mailen [EMAIL=“j_p_severien@hotmail.com”]j_p_severien@hotmail.com groetjes jp

Hej,
ik ben toch van plan wat later weg te gaan mrt/apr 2011 maar dan alleen AUS, ik ben zelf ook net terug, dus ik weet niet of je al concrete plannen hebt? Anders moet je me maar even mailen: kmolgo@gmail.com
Groetjes Kathelijne

hoi,

ik ben momenteel in Australie, meer bepaald in Melbourne. voorlopig heb ik hier werk en plan ik lange weekends in de buurt.
heb in augustus een reisje naar de woestijn (Uluru, Kings Canyon,…) gedaan. maar wil voor ik uit het land weg moet zeker nog een langere reis langs de kust maken.
tegen half juli 2011 moet ik australie verlaten.
met eventueel nog wel de mogelijkheid om dan een stukje in Nieuw Zeeland te reizen.
tot eind december heb ik hier werk. nadien staat alles nog open.
ik ben een 31 jarige vlaamse meid.
laat iets weten moesten jullie nog iemand zoeken om samen mee te reizen.

groetjes sara

Hoi

ik zit er aan te denken om eind volgend jaar naar Australië te gaan. Ik zit ook met een full time baan, dus het al er om hangen hoe lang ik vrij kan krijgen.

heb je bepaalde plannen wat je dan wilt gaan doen?

groetjes

Hey Romaan,

Mijn plannen bestaan op dit moment uit.
dat ik 5 weken vrij kan krijgen van mijn geweldige baas en dat ik in oktober of november 2011 wil gaan.

verder wilde ik altijd de gold coast zien…eb=n eventueel een surfcursus nemen daar maar er staat nog niks vast dus ik kan nog alle kanten op.

ik heb nog nooi via internet een reisgenoot gezocht dus weet niet wat slimmer is me 1 persoon gaan reizen of met meerdere lol.

als je nog interesse heb hoor ik je wel
je kan me ook mailen.
bubbles_suzie@hotmail.com of susanne.vanberkel@deltares.nl

:dag:

Hoi hoi!! Ik ga volgend jaar oktober en november naar Australie. Ik heb de planning om met een camper de hele rechterkant te ontdekken.
Zelf kan ik 2 maanden vrij krijgen van me werk, ideaal.
Interesse? Mail me maar! Lijkt me leuk.
[EMAIL=“floorbeernink@hotmail.com”]floorbeernink@hotmail.com

Groetjes!

Hoi :slight_smile:

Ook ik ben zo’n ’ ik wil gaan maar weet nog niet precies wanneer en waarheen ’ type :wink:

Mijn vriend wil niet (echt) op reis en ik wel, dus dan maar alleen :wereld:

Mijn plan tot nu toe (ongeveer…) is om 3 maanden te gaan, vertrek ergens tussen juli en oktober, en ik zit nu te denken als volgt:

3 weken Noord-Amerika (incl paar dagen Niagara Falls), dan met de trein van Oost naar West met paar keer een tussenstop en in LA op het vliegtuig naar een tropisch eiland (hawaii / fiji / cook islands) en daar een week blijven

Dan 6 weken NZ (noord en zuid eiland)

En als laatste 2 weken Australie.

Ik wil graag op alle continenten / landen waar ik ben een keer paardrijden (unieke ervaring), dat is 1 doel dat vast staat en de rest ben ik dus nog niet uit :smiley:

Ik ben nog niet echt serieus op zoek naar een reisgenoot, wil ook wellicht deels alleen gaan, maar wellicht dat we samen kunnen aanhaken ergens en met elkaar een stuk van de trip kunnen doen en eventueel elkaar ergens anders weer treffen.

Ik ben een vrouw, 27 jaar, nuchter, organiserend type, in voor veel dingen, behalve dingen als bungee jumpen of parachute springen.

Ben benieuwd of jij al meer vaste plannen hebt!

Groetjes

Hey Prairy,

klinkt erg tof wat je allemaal van plan bent. Ik wou dat ik zo lang weg kon van mijn werk.
Het plan is om ergens eind oktober te vertrekken naar Australie en daar dan een week of 5 te blijven.
Hoe en wat weet iknog niet precies maar in ieder geval wil ik ergens een surfcursus doen.

niet echt heel veel duidelijkere plannen dus LOL

Hi Kathelijne,
Ik ben half januari klaar met mijn studie en wil als beloning graag naar Australie!
Alleen is ook maar zo alleen dus ben ik op zoek naar een reisgenoot.
Heb jij al concrete plannen gemaakt? ticket gekocht etc? zo ja wanneer ga je?
Hoop van je te horen! groetjes Ineke