Wie wil er deze zomer met mij een reis langs de westkust van Australië maken? Het lijkt me leuk om in een week of 4 van Perth naar Darwin te reizen, liefst per auto. Ik ben zelf een vrouw (gymlerares) van 36 en zoek iemand (m/v) tussen de 30 en 40 die ook een beetje sportief is. Ik ben geïnteresseerd in een goede mix van natuur, cultuur, avontuur, beweging, ontspanning, zon en gezelligheid. Klinkt misschien wat veeleisend, maar in Australië moet dat volgens mij lukken!
Groetjes Petra
Je verhaal klinkt goed. Alleen zon in de zomervakantie wordt lastiger schat ik in. Kan je niet een paar maandjes later gaan? Dan is mijn plan om te gaan. Ben sportief ingesteld, 35 jaar en reis het liefst met camper of eigen auto, althans dat is het plan voor mij in Australië. Denk dat je gebonden zit aan de zomer vakantie ivm je baan? Wel leuk idee Iig!
Hoi Steve, klopt, ivm mijn werk zit ik aan deze periode vast. Ik heb me laten vertellen dat rondom Darwin de zon (bijna) altijd schijnt. Leuk om daar te eindigen.
Ik zie het idd op internet. Zelfs 0 regen rond die periode. Dus dat wordt als een speer van Perth naar Darwin begrijp ik :). Welke datum had je in je hoofd om te vertrekken?
Ja, klinkt wel gunstig he:zon02:. Ik heb 6 wkn vakantie vanaf 5 juli, dus het liefst meteen.