Hallo!
Ik ben een 28 jarige meid die op 28 november naar Perth vliegt. Daar wil ik in twee en een halve week Perth tot Exmouth doen en wat onder Perth. Daarna vlieg ik door naar Adelaide en doe ik 2.5 week Adelaide tot sydney. Vervolgens vlieg ik door naar NZ waar een vriendin aansluit en we samen 7 wk noorder en zuider eiland doen. Ik heb er onwijs veel zin in!
Ik ben voor mijn periode in australie nog op zoek naar een reismaatje om alles mee te delen maar ook zeker om kosten mee te delen. Aan de westkust heb je namelijk amper openbaar vervoer (er rijdt wel een greyhound maar die rijd soms dagen niet en doet de mooie NPs niet aan) en een auto huren is vrij prijzig.
De oostkust heb ik in 2010 al gedaan (Sydney tm Cairns, Tasmanie (dikke aanrader!) en Melbourne GOR) dus vandaar dat ik nu voor oa de westkust heb gekozen.
Het zou leuk zijn om iemand te vinden die mee wil. Ik vlieg op 28 nov naar Perth, op 18 dec naar Adelaide en op 5 Jan door naar NZ. Ik heb mijn tickets al geboekt, het is echt waar dat hoe eerder hoe goedkoper is.
Nog even wat kort over mij: 28 jaar dus, al best wat gereisd (ook alleen), zelfstandig maar houd van gezelligheid (ook zeker een avondje uit op z’n tijd), ben meer van natuur dan cultuur en ben actief/ondernemend.
Klinkt iemand dit goed in de oren dan hoor ik het graag.
Groetjes Els