Reisgenoot gezocht voor NZ en/of Australië, periode okt / nov 2015

Hee allemaal!

Misschien een beetje last minute, maar ik ga toch een poging wagen!

Mijn naam is Joyce, 25 jaar en ik ben op zoek naar een gezellige reisgenoot die samen Nieuw-Zeeland en/of Australië wil ontdekken in de maanden okt & nov. Ik heb nog geen concrete plannen aangezien ik in een spontane opwelling heb besloten om dan toch eindelijk die verre reis te gaan maken. Alles staat nog open dus!

Ik ben avontuurlijk ingesteld, sportief, een echte levensgenieter die zich graag laat verrassen door de mooie natuurgebieden en ik hou ervan om dingen te ondernemen. Maar ook op tijd een keertje relaxen en genieten van een drankje klinkt aantrekkelijk.

Dus mocht je rond dezelfde periode een soortgelijk avontuur willen aangaan maar wil je dit ook liever niet alleen beleven dan zie ik graag een berichtje tegemoet!!

Groetjes,
Joyce

Hoi Joyce,

Om het nog maar even meer last minute te maken :nadenken:. Ik zou ook graag naar NZ of Australië gaan, ik kan helaas alleen niet zo’n lange periode vrij krijgen. Voor mij is het max. 4 weken. Liefst midden of eind oktober starten. Zelf ben ik ook erg sportief ingesteld, hou er ook van om veel te doen/zien ipv rond te hangen op 1 plek. Maar natuurlijk hoort een dagje relaxen er ook bij!
Ik heet Mike, ben 30 jaar en mocht je zin hebben om een plan hiervoor te maken stuur me dan een PM :zon02:

Hee Joyce en Mike!

Leuk om jullie plannen te lezen. Ik ben Ilona, 25 jaar en ik heb een aantal maanden terug onverwachts besloten om naar Australië te gaan. Ik vertrek 5 november om daar vervolgens langs de oostkust te gaan reizen. Met oud en nieuw ben ik in Sydney en verder liggen alle opties nog open. Ook ben ik voornemens om tussendoor nog naar Nieuw-Zeeland te gaan.

In eerste instantie durfde ik niet zo goed alleen en ben ik ook op zoek geweest naar een reisbuddy. Moet wel toegeven dat ik steeds meer begon te denken dat het zo’n overwinning op mezelf zou zijn als ik alleen daarheen zou gaan… Ik heb de knoop doorgehakt en besloten om alleen het avontuur aan te gaan. Je ontmoet daar zoveel mensen, dus uiteindelijk ben je niet alleen als je dit niet wilt. Er zijn ook zeker veel Nederlandse backpackers daar dus dat gaat helemaal goed komen.
Dus ik zou zeggen, trek de stoute schoenen aan en ga ervoor! Uiteindelijk zul je toch weinig alleen zijn denk ik :wink:

Mochten jullie besloten om te gaan lijkt het me leuk om daar te meeten!

Groetjes!

Hoi Joyce,

Ik ben Manon (31). Mijn plannen zijn om begin november tot half december naar Australië te gaan en langs de oostkust te reizen. Ik heb nog geen ticket geboekt. Toch wel heel spannend om alleen te reizen. Zou het liefst ook met iemand reizen, in ieder geval in het begin.
Ik ben avontuurlijk, sportief en hou van lekker eten en een drankje doen! Is november evt. ook een optie voor jou om te gaan? En lijkt het je wat om de oostkust te zien? Laat maar weten!!

Mvg, Manon