Wie gaat er in oktober naar Bali?

Hoiiiii

Per 7 oktober ga ik voor 9 weken vrijwiligerswerk doen op Bali.
Ik heb er erg veel zin in maar vind het ook superspannend.
Ik zou het leuk vinden om in contact te komen met mensen die rond deze periode ook naar Bali gaan.
Na deze 9 weken wil ik nog reizen door Azie. Nog meer mensen die dit rond deze periode gaan doen?

Groetjes Hester

1 like

Hey Hester.

Mijn vriendin vliegt op 6 oktober naar Jakarta en ik vlieg er 3 weken later heen. Onze reis begint in Jakarta en we gaan via Java en Bali richting Lombok en Gili’s. We hebben echter geen vaste planning maar we zullen zeker een tijdje op Bali verblijven in de periode dat jij er ook bent. Ik verwacht dat we rond half November op Bali zullen zijn, we vertrekken uiteindelijk op 4 december weer vanaf Denpassar.

Groetjes,
Martijn

Hey!
Ik ben net in Jakarta begonnen met mijn stage en na mijn stage wil ik door Indonesië reizen. Ik kan waarschijnlijk geen multi-entry visum krijgen dus ik zal in Indonesië moeten blijven. Mijn plan is nu om op 16 december naar Bali te gaan en na nieuwjaar richting Lombok en Gili’s. Ik heb nog geen exacte plannen, want dat ligt aan de mensen die ik ontmoet. Ik zou het ook erg leuk vinden om met mensen in contact te komen, want tot nu toe heb ik nog niemand gevonden die ook door Indonesië wil reizen :slight_smile:

Groetjes Felonie

Dag Hester,

3 oktober kom ik aan op vliegveld Denpasar Bali voor 4 weken. In de tussentijd wil ik Bali bezichtigen, de Gili’s en de bekende boottocht van 5 dagen naar Flores vanaf lombok. Schijn echt fantastisch te zijn! Ik ben op doorreis naar Australië voor 12 maanden. Stuur me anders even een bericht via Facebook, Jeroen van der Werf, Arnhem. Ben benieuwd naar jouw vrijwiligerswerk!

Groeten, Jeroen.

Ik verblijf (met zoals vorig jaar) 4 weken op Bali. 1 oktober kom ik aan in Denpasar Ik verblijf alleen maar in Kuta, omdat ik rolstoelgebruiker ben, en niet alle hotels zijn toegankelijk.