Vorig jaar had ik hier gepost dat ik naar Indonesië zou gaan. Helaas kwam er wat tussen. Nieuw jaar, nieuwe kansen! Zoals het er nu voorstaat ga ik de maand oktober ( plus minus 21 dagen )
Nou is het natuurlijk spannend zo.n eerste keer alleen op reis! Zou het dan ook erg leuk vinden daar mensen te ontmoeten! Wie weet lukt het via dit forum. Ben erg benieuwd naar de reactie ( s )
Hi Amy! Ik ga eind augustus en dan denk 5 weken misschien iets korter rond trekken van Jakarta naar Java en Sumatra gili Islands en Bali! Misschien kunnen we elkaar inderdaad ergens ontmoeten! Ik ga tot nu toe ook nog alleen daarheen!
Wij gaan eind aug. Voor de 4e keer naar Bali enwel naar Sanur. We zijn nog lang niet uitgekeken op dit Godeneiland. Kan me niet snel genoeg gaan!!!
Voor het eerst nemen we onze dochter met haar vriend mee om hun ook iets van die geweldige cultuur te laten genieten. Zij is een foody. Kijk maar eens op ohmyfoodness.nl
Je kan de eerste 30 (?) min je eigen tekst wijzigen (niet de titel). Als je daarna nog wijzigingen aan wilt brengen kun je een berichtje in de helpdesk plaatsen, dan kan een admin de tekst voor je aanpassen.
Zoals je aan dat blauwe bakje naast mijn naam kan zien (niet op de mobiele versie van dit forum, wel op de PC) ben ik admin. Nog maar een paar dagen, volgende week stop ik daarmee. Ik blijf wel beheerder van het Indonesië-forum.
Even een vraag tussendoor (zonde om een extra topic te openen, als het ongepast is verwijder het maar): Heb je op Bali goede privéziekenhuizen? Normaal gesproken maakt het me niet uit maar voor aankomende vakantie is het wel van belang.
Ik vind het minder gepast als je een topic kaapt met een totaal ander onderwerp. Wat er zonde aan is om een extra topic te open begrijp ik niet.
Enfin, Ik heb een ervaring, echter die deel ik graag met je in een ander draadje over dit specifieke onderwerp.
maak je niet druk heb ook ervaring met de prive kliniek in kuta helaas.
Maar niets dan lof, weet je wij westerlingen hebben een goede verzekering dus alles trekken ze uit de kast om je te helpen.
Super niet bang zijn en lekker genieten van dit prachtige eiland.
Als je het leuk vind om andere reizigers te ontmoeten kun je er ook voor kiezen om zoveel mogelijk te overnachten waar veel backpackers komen, mijn ervaring is dat je dan veel avontuurlijke personen ontmoet.