Treffen in Bali oktober - november 2012

Hoi mede-reizigers,

Ik ben rond 25 oktober tot 10 november op Bali. Ik ben al een paar jaar alleen geweest omdat het zo’n geweldig chill eiland is.
Al vanaf de landing probeer ik een feestje te bouwen, maar zou toch te gek zijn om voor de reis te weten wie er ook die kant op gaat.
Ik hou mijn basis in Kuta en hou 1 of 2 dagtochten op het eiland of richting de Gili’s / Nusa Lembongan.

Misschien tot dan!
Kris

Jo, ik vlieg 21 okt weer naar bali. Vorig jaar ook alleen geweest, weinig nederlanders ontmoet. Zou vet zijn in ieder geval een paar dagen nederlands contact te hebben.
Mijn plan was om naar java en gili eilanden te gaan ook. Verder niks grpland

gr jasper

Jo, ja vette trip man. Als ik dan nog op bali ben kunnen we een avond stappen ofzo. Hou op de hoogte

Hey Jasper en Rik!

Lijkt me gaaf om te meeten! Ik verblijf eerst een paar dagen in Hong Hong en ben de 25e op Bali. Heb nog geen concrete plannen maar zoals ik al vermeld heb, hou ik Kuta als basis. Laten we contacten als we er zijn! Awesome!

Ik heb nog niks gepland man. 22 okt kom ik aan, jasper_hoff@hotmail.com

Halloo Allemaal!

Ik kom ook de 22ste aan in Bali en ben er tot 2 december…
En heb ook nog helemaal niks gepland!
Lijkt me leuk elkaar daar te treffen… uhm naar wie kan ik mn emailadres sturen?
Hebben jullie al iets afgesproken?

Groetjes,
Neda

Hoi!

Zie dat er al mailadressen zijn uitgewisseld. Mijn emailadres is [EMAIL=“kristianchan@hotmail.com”]kristianchan@hotmail.com
Tot gauw in Bali!

Neda, vlieg je de 21e met klm? Misschien hebben we zelfde vliegtuigje.

Jasper

Hoi Neda! Je kan deze site aanhouden als “communicatiemogelijkheid”. Of mailen naar Rick, Jasper of mij. Sowieso ff een sappie drinken met zn allen!

Zo heb jullie net gemaild! Jasper ik vlieg me Malaysian airelines…

Dit is best lachen…we vliegen alle drie op de 21e. Ik vlieg met Cathay Pacific met een tussenstop in Hong Kong voor enkele dagen. Wedstrijdje wie het eerst in Bali is, is Jasper no1 want KLM is een directe vlucht toch?

haha wat een toeval… ik kom 22ste aan om 11:50 AM na een stop in kuala lumpur.

Ik stop in guangzhou, vluchtje van 18 uur. Regel even alle fb dan. Is wat makkelijker toch

Nice meer nederlanders @ Bali begin nov. Ook allemaal alleenreizend? O en…allemaal mannen zo te zien? :wink:

Yup alleenreizend, maar ben wel een vrouw :slight_smile:

Wat leuk, enne ik ook …:slight_smile:
Hebben jullie al plannen om een keer te meeten? Lijkt mij wel leuk :slight_smile:

Leuk! Heb je emailadres of fb? Zou leuk zijn om te Meeten idd.

Zeker leuk! Heb ik beiden maar…kan dat ook in een privébericht (en hoe werkt dat?)

Hoi!! Ik vertrek morgen (2 oktober) naar Java. Daar start mijn reis van 30 dagen. 16 oktober vlieg ik naar Bali. Lijkt me ook leuk om te meeten! Ik ben vanaf 16 oktober op Bali t/m 1 november. Ik heb al wel een planning:

16 t/m 20 oktober: Lovina
20 t/m 28 oktober: Ubud
28 okt t/m 1 november: Sanur

Als iemand in de buurd is, en iets gezelligs wil doen, dan hoor ik het graag!

Groetjes,
Marloes

Traveling Through Asia - Everything You Need To Know | Facebook Hier is een link voor de geinteresseerden onder jullie. Dan kunnen jullie mmet elkaar afspreken!!