Hallo!
Ik ben 33jr en zou graag in oktober of november ongeveer drie weken naar Bali gaan.
Rondtrekken over Bali lijkt mij erg mooi en leuk. Ik ben niet het type om alleen te reizen en groepsreizen heb ik gemaakt en sluiten niet helemaal aan bij wat ik wil (kunt niet zelf bepalen wat, waar, hoe en hoelang). Ik wil daarom eens bekijken of dit een manier is om iemand te vinden die dezelfde plannen heeft!
ik ben van plan om medio oktober naar indonesie te gaan. Eerst een paar dagen op Sumatra om daarna richting Bali / Gilli-eilanden te gaan. Ik ben 38, ik heb zelf geen verre groepsreizen gedaan, wel alleen backpacken in Thailand in 2010.
Mocht je nog interesse hebben, hoor ik het wel.
Ik ben van plan om 29 september richting Jakarta te vliegen en vanuit daar 5 weken rond te trekken richting Bali. Ben niet echt op zoek naar een reisgenootje. Het lijkt me wel leuk om te meeten en wat leuks te ondernemen op Bali.
Laat maar weten wat je er van vind. Misschien kunnen we contact houden. Heb je je reis/ vlucht al geboekt?
ik ga vandaag vlucht boeken, dit zal in de week van 14 oktober zijn naar Medan. Via Sumatra naar Jakarta en dan met trein naar bali. Heb nog niet echt een idee wanneer ik daar dan precies ben. Maar mocht het dezelfde tijd zijn is het zeker leuk om te kijken of het lukt om te ontmoeten.