Vanaf 8 september in Bali

Hoi allemaal,

vanaf 8 september ga ik alleen naar Bali voor 2,5 week.
Ik zou het leuk vinden als er mensen zijn met wie ik kan optrekken om diverse excursies te doen, samen te stappen of andere leuke dingen doen!

Ik ben 22 jaar en wil het eiland graag verkennen! Mocht het je leuk lijken, dan hoor ik graag van je!
Ik verblijf de gehele 2,5 in één hotel op Seminyak!

Groetjes Nathalie

Hee Nathalie,

Ik ben 17 tm 26sep op Bali. Ik ben er vorig jaar al geweest en wil dus niet alles weer zien maar er zijn nog steeds dingen die ik graag wil doen/zien. Ook zou ik supergraag naar de Gili Islands gaan, maar omdat daar geen hostels zijn ga ik liever samen met iemand (al heb ik wel gehoord dat er superveel backpackers naar Gili T gaan). Weet niet of jij je hotel eventueel kan annuleren voor een paar daagjes mocht het klikken tussen ons en al wil je de Gili Islands ook zien?
En anders ben ik altijd in voor een avondje stappen :slight_smile:
Ik ben 24jr en zit momenteel in Australie.

Groetjes Vera

Hoi Vera!

Leuk dat je reageert! Ik kan helaas het hotel niet annuleren. Ik had oorspronkelijk een complete vakantie geboekt (vlucht en hotel bij reisorganisatie) voor twee, maar ik ga door omstandigheden nu alleen.

Als we goed klikken, kan ik misschien een paar dagen weg gaan, zonder het hotel te annuleren! Dan zorg ik dat ik weer terug ben in het hotel voor ik weer naar huis ga!

Het lijkt me wel leuk als je daar bent om af te spreken om iets anders te doen. Ik weet niet wat jij vorig jaar allemaal al gedaan hebt, misschien is er toch nog iets wat je niet gedaan hebt en wel wilt doen?

Groetjes,
Nathalie

Mochten er nog meer mensen zijn die het leuk lijken om een aantal dagen (vanaf 9 september)wat met mij te doen, dan hoor ik dat graag!
Sta altijd open voor opties =)

Dag Nathalie,

Ik vertrek samen met een ander Vlaams meisje op 6 september naar Jakarta en we vliegen dan op 23 september terug vanuit Denpasar.
We weten wel nog niet zeker wanneer we we in Bali aankomen en wat we daar juist gaan doen. We dachten aan Lovina, Ubud en dan de laatste nachten Sanur.

Misschien kunnen we gegevens uitwisselen en dan ter plaatse zien of we elkaar kunnen treffen?!? Al is het maar om eens samen een pintje te gaan drinken :slight_smile:

Laat maar iets weten!
Henny.