Ik ben Danielle, 19 jaar. Ik ben van plan om van de zomer voor een week of 3/4 naar Bali te gaan, vanaf eind juni tot eind juli. Zelf ben ik hier al twee keer eerder geweest maar dit wordt de eerste keer alleen. Daarom lijkt het me best gezellig om voor een tijdje met iemand samen wat dingen te doen.
Ik ben niet iemand die hele dagen op het strand kan liggen en elke avond uit wil, wel iemand die graag gezellig met anderen wat doet of gewoon lekker door Kuta heen wil slenteren. En uitstapjes hier of daar naartoe zijn ook nooit weg.
Ik heb geen hele vaste plannen, er zijn een paar dingen die ik wel graag wil doen maar ik ben redelijk flexibel. Wel heb ik een beperkt budget.
Ik hoef niet dag in dag uit met iemand op te trekken, een keer een dagje je eigen ding doen kan ook erg lekker zijn, of gewoon alleen samen wat gaan eten oid. Maar dat kunnen we natuurlijk samen een beetje overleggen.
Is het absoluut eind juni of kan je ook al vanaf 18 juni? Heb nl. al hotel met ontbijt en tickets geboekt, alleen kan reispartner niet mee. Ben wel een jongeman v 32 maar laat me maar weten of er interesse is!
Ja graag!! haha ik vind het echt doodeng!! ik heb er super veel zin in maar he een meisje van mijn eigen leeftijd om wat dingen mee te delen lijkt me echt super fijn!! voeg me anders toe [EMAIL=“yvettekriellaars@hotmail.com”]yvettekriellaars@hotmail.com
wanneer kom je aan op bali??
Hallo meiden,
Ik ben Petra 21 jaar oud en ben in de maanden juli/augustus ook in Bali.
Het zou mij leuk lijken om elkaar daar te ontmoeten.
Net als Danielle ben ik ook op zoek naar iemand voor een uitstapje af en toe.