4 juli tot 18 augustus Bali en verder

hallo,
ik ben Alice 21 jaar, uit Zeist. voor komende zomer heb ik een ticket naar Bali geboekt.(4 juli tot 18 augustus) en ben op zoek naar mensen die er rond die tijd ook zijn. ik ben van plan rond te reizen en zoek nog gezelschap. zelf ben ik geen ervaren reiziger en heb ook nog geen hele duideljke plannen. wie heeft er zin om een poos samen op te trekken?

groetjes Alice
alievama89@hotmail.com

Hey Alice!

Ik ben Stèphanie, 22 jaar oud en ik woon in Amsterdam. Ik heb een retourticket Jakarta gekocht (29 juni - 9 augustus). Waarschijnlijk blijf ik maar een paar dagen op Java en trek dan richting Bali waar ik ongeveer op hetzelfde moment als jij aankom. Ik reis alleen en vind het altijd gezellig mensen te ontmoeten en samen wat te reizen. Ben je ook van plan richting Lombok en Flores te gaan? Stuur me anders een berichtje, dan geef ik je mn mail adres zodat we iniedergeval in contact kunnen blijven!

Groetjes,
Stèphanie

Hey Stephanie,
dat klinkt inderdaad alsof we elkaar makkelijk kunnen ontmoeten. ja ik wil sowieso door naar Lombok. verder weet ik het nog niet zo goed. mijn mail is alievama89@hotmail.com

groetjes