Wie gaat/zit er ook vanaf 26 juni op Bali?

Hi,

Ik (vrouw, 30) ga voor t eerst alleen op reis en heb gekozen voor het zonnige, mooie Bali!:zon02: Omdat ik niet zoveel vakantiedagen kan opnemen ga ik van 26 juni t/m 13 juli en het lijkt me leuk om af te spreken:dag:

Ga jij ook rond deze tijd? Let me know:)

Groetjes,
Barbara

He!

Ik vrolijke reislustige meid van 26 jaar heb deze winter al het geweldige zuid amerika bereisd samen met mijn vriend… helaas werd ik ziek en moest ik in feb back home. Nu wil ik weer back on track :slight_smile: planning is ook midden juni naar bali te gaan. Kunnen misschien meeten?

Gr. Denise

Hi Denise,

Lijkt me gezellig om te meeten:) Ik kom de 27e 's avonds aan en start in Ubud, dus vanaf dan kunnen we ergens afspreken. Dan heb jij wss al de places to be ontdekt;) Stuur wel ff pb’tje met gegevens!

Groetjes,
Barbara

Hoi Barabra,

Wat ontzettend leuk om te lezen dat je naar Bali gaat.
Ik heb lang zitten wikken en wegen maar denk dat ik toch ook wel heen wil. Ik begrijp uit jou berichten dat je alles al uitgezocht hebt, ik dus totaal niet heb een tijd bij foxreizen zitten kijken maar weet het nog niet.

Ik zoek dus iemand om mee heen te gaan dus misschien leuk om contact met elkaar te krijgen. Tot mijn grote verbazing zie ik ook dat je uit Alkmaar komt, ik woon in Heerhugowaard dus dat is wel heel toevallig!
Lijkt me leuk om met je in contact te komen!

Groetjes Maike

Hoi!!

Ik ga ook naar Bali / Lombok / Gili-eilanden…
Ik kom op 7 juli aan op Bali en ben van plan daar nog 2 weken te blijven…

Ik ben 27 jaar, leerkracht en dit wordt de eerste keer dat ik in mijn eentje zo’n reis maak! Dus ik zou het leuk vinden om één van jullie daar te ontmoeten om misschien één of meerdere dagen samen op te trekken…

Groetjes Loes

Hi Loes,

Leuk dat je ook die kant op gaat:) Ik vlieg 13 juli weet terug, dus kunnen zeker in de overlappende week ergens afspreken! Heb je al iets van een reisschema/plan? Stuur anders ff berichtje met je mailadres!

Ciao,
Barbara

Ik/wij zitten al op Bali. Mochten jullie tijdens je verblijf op Bali tijd over hebben voor een goede en goedkope lichaam/haar-verzorging, bijv. mani/pedicure; creambath= hoofd-en schoudermassage; facial etc. alles voor lokale prijzen, voorbeeld volledige massage+scrub voor nog geen € 3,50, kom dan langs bij Mimi (spreekt Engels) in MiMi SaLoN, De weg van Sanur naar Sukawati/Gianyar/Ubud afslag via Batubulan. Misschien tot ziens, m.vr.groet, Kees