Wie gaat er in februari ook naar Curacao?

Hallo allemaal ik ben Anouk en ga 13 februari voor 6 weken naar Curacao!Ben er 2 keer op vakantie geweest en de planning was om 6 maanden te gaan,maar dit lukte helaas niet met mijn werk.Dus nu worden het 6 weken,ook heerlijk natuurlijk.Hier in Nederland werk ik op een kinderdagverblijf,en in Curacao ga ik in die 6 weken vrijwilligerswerk doen op een kinderdagverblijf.Wie gaat er nog meer deze periode naar Curacao? Ik ga alleen en het lijkt me leuk om alvast wat mensen te leren kennen.Ik verblijf aan de Telamonstraat.

Groetjes Anouk.

Hey Anouk!
Ik ga 12 feb. ook naar Curacao. En als t goed is verblijf ik ook aan de Telamonstraat. Ik ben er afgelopen nov. nog geweest voor 2 week. Vriendinnetje van mij zit er voor 10 maand, dus die ging ik gezellig bezoeken. Toen ook besmet met het Curacao-wil-langer-blijven-virus. Dus ik blijf straks tot eind april.
Weet nog niet wat ik er wel gaan doen. Heb de pabo gedaan, dus iets met kinderen lijkt me leuk! Weet jij als ze nog meer mensen nodig hebben voor het vrijwilligerswerk? Misschien kunnen we dan samen?
In elk geval zie ik je vast wel daar! :slight_smile:

Groetjes,

Roelien

Heey Roelien & ,

Ik vertrek op 2 januari voor min. 3 en max. 5 maanden naar curacao!
ik verblijf op de cas cora weg! werk heb ik ook nog niet dat ga ik ook daar zoeken:)!

mss xtje meeten?!

groetjes
martine

Heey Roelien & Anouk,

Ik vertrek op 2 januari voor min. 3 en max. 5 maanden naar curacao!
ik verblijf op de cas cora weg! werk heb ik ook nog niet dat ga ik ook daar zoeken:)!

mss xtje meeten?!

groetjes
martine

Wat leuk dat jullie dan ook naar Curacao gaan!! Ja zou leuk zijn om n keer te meeten,heb je ook msn?Kunnen we daar misschien verder kletsen,is net zo makkelijk :wink:

Groetjes Anouk

Hoi Anouk,

Mijn msn is: tiinaa_05@hotmail.com!

Oke dankjewel Martine,ik heb je toegevoegd!!

Hey meiden,

Sorry voor late reactie.
Zag net pas jullie reacties.
Heb zoooveel zin om weg te gaan. Dit weer in NL werkt daar goed aan mee. Kan niet wachten om lekker op t strand te liggen en leuke dingen te doen.
Anouk, weet jij of ze nog mensen nodig hebben voor vrijwilligers werk? Want kan en wil niet 2,5 maand stil gaan zitten.
Ik ga verblijven aan de Telamonstraat, ook in studentenhuis.

Ik heb wel msn, maar gebruik dat eigenlijk nooit meer.
Iemand facebook?
Hoe oud zijn jullie eigenlijk?

Ik 24, pabo gestudeerd en doe nu Small Business & retail management, zit in mn derde jaar, woon in Groningen en werk al jaren in de horeca. Allemaal erg leuk, maar dankzij mijn vrijstelling voor mijn minor, kan ik mooi paar maandjes weg!

Liefs

Hallo Roelien,

Ik heb gemaild naar het kinderdagverblijf,dus ik hoop snel te horen of ze nog meer mensen nodig hebben!Zou dan wel leuk zijn om samen te gaan.

Ik ben 27 en woon in Doetinchem,en werk op een kinderdagverblijf.Ik wilde eerst een half jaar gaan,maar dat werd allemaal een beetje moeilijk.Dus zijn het 6 weken vakantie geworden,en ik wilde ook niet stil zitten vandaar dat k vrijwilligerswerk ga doen.En het lijkt me heeeel gaaf om daar ervaring op te doen,je leert er veel van denk ik!

Ik heb ook facebook,je kan me vinden onder Anouk Berendsen (Doetinchem)
Ik heb er ook heeeeeeeel veel zin in,het komt nu echt dichtbij!!!En leuk dat je ook aan de Telamonstraat gaat wonen!

Liefs Anouk

Hoi Anouk, Roelien en Martine,

Ben even jullie berichten aan het lezen.
Wat leuk dat er zoveel naar Curacao gaan.
Ik ga 8 maart naar Curacao, maar mijn bedoeling is een jaar.
Een nieuwe uitdaging voor mij.
Ik ga dan werken in de horeca en misschien later in de kinderopvang.
Op dit moment werk ik nog in de kinderopvang.

Anouk ik las dat je in Doetinchem woonde?
Dat is vanuit hier erg dicht bij. Ik woon zelf in Drempt.
Had even op je facebook gekeken en zag dat je bevriend was met Arri waar ik ook bevriend mee ben.

Ik zoek nog steeds een woonruimte.
Weten jullie misschien iets waar ik het beste naar kan gaan kijken?

Op facebook kan je me vinden onder Mandy Nootenboom

Groetjes Mandy

Hey Mandy,

Wat grappig dat je zo dichtbij woont en Arri ook kent.De wereld is klein haha :wink:

Ik heb mijn woonruimte geregeld via casacama.com, heb daar erg goede ervaringen mee!Ik zou zeker een kijkje op hun website nemen: www.casacama.com

En wat gaaf dat je voor 1 jaar gaat!! Ik ben ook heel benieuwd hoe k het ga vinden.Ben er 2 keer op vakantie geweest,dus ken het eiland al wel een beetje.Maar nu je er echt n tijdje gaat wonen is dat toch heel anders.Erg spannend dus!

Ik zoek je wel ff op via facebook,en t zou leuk zijn om elkaar in curacao te zien.

Groetjes Anouk.

Hey Anouk,

Wat je zegt de wereld is echt klein.

Ik zou daar even naar kijken.
Heb al zoveel gezien, maar is toch nog best wel moeilijk.
Je kunt het beste gewoon iets huren met z’n tweeen.

Ja vind het ook erg spannend.
Voor mij is dit voor het eerst dat ik zolang weg ga en ben er nog nooit geweest.

Ja zou zeker leuk zijn om wat af te spreken.

Groetjes Mandy

Hola Anouk, Roelien, Martine, Mandy …eeeh iedereen die (alleen) naar Curaçao gaat! :wink:

Ik vlieg toevallig ook NET ALS MANDY 8 maart naar Curaçao hahaha. Ik blijf een jaar en ken er eigenlijk niemand dus lijkt mij ook leuk om alvast wat mensen te leren kennen zodat we de boel daar kunnen gaan verkennen. Ben namelijk de eerste paar dagen vrij aangezien ik 12 maart begin met werken. Moet alleen wel m’n huisje op de oostpunt gaan inrichten dus maybe kunnen we elkaar ook wel gaan helpen met het settelen en alles :wink:

Als het jullie leuk lijkt kun je me toevoegen op Facebook aangezien ik niet zo vaak op het forum te vinden ben (Judith Huijser) :dag: c u on Curaçaoooo!