Hoi! Ik ga voor een maand vrijwilligerswerk doen in Guatemala en daarna in mn uppie naar Curacao om ff lekker te relaxen! :zon02:Ik heb begrepen dat het niet verstandig is om als meisje 's avonds alleen over straat te gaan? Het lijkt me heel leuk als er mensen zijn die dan ook op Curacao zijn en zin hebben om (ook overdag) wat leuks te doen! Groetjes Marinde (26):dag:
hey zit nu ook op curacao ben er ook pas net lijkt me gezellig om wat te doen strand ofzo hoe meer mensen hoe gezelliger op curacao :vak02:iki hoor het wel
Wat ga je precies voor vrijwilligerswerk doen ? in welke richting ?
wil ook graag vrijwilligerswerk doen die richting op…
Hee Hee!
In die tijd zit ik ook op t eiland! ik zit er van 2 november t/m 17 februari!
:dag:
Hey allemaal!
Ook ik ben op Curacao, van 4 november t/m 19 januari. Ik ga er een onderzoek doen in de jeugdzorg voor mijn studie.
Heb er heel veel zin in, :zon02: en de tijd schiet al aardig op!!
Heb net studentenhuis geregeld enzo, dus gaat de goede kant op.
Groetjes
Wat ga jij doen op Curacao? Werken of studeren ofzo? Of ga je er gewoon even lekker tussenuit? :zon02:
Hee Hee!
Ik ga daar werken voor die periode… moet alleen nog werk zoeken daar;) maar heb ook een studentenhuisje geregeld! In welk studentenhuis ga jij zitten?
Groetjesss Renate
Oke, leuk! Wat voor werk wil je gaan doen, of weet je dat nog niet?
Ik zit in studentenhuis aan de Telamonstraat, met zwembad ![]()
Groetjes!
Sorry voor de late reactie, maar ik wil in de horeca gaan werken en heb nu ook een baantje als t allemaal goed loop haha. Zo jij tref het met een zwembad bij je huis:) niet verkeerd!
Misschien tot op t eiland!
Groetjess :dag: