Eind februari naar Curacao

Heey,

Eind februari wil ik voor 4,5 mnd gaan werken op curacao. Ik ben momenteel bezig om alles te regelen.

Ik ben maar alleen, dus het lijkt me leuk om iemand of een aantal mensen van te voren te leren kennen die ook naar curacao gaan. Misschien dat we samen kunnen vliegen >>> en dat je daar de eerste paar dagen niet helemaal alleen bent :slight_smile:

Ik ben een 22 jarige vrouw… Spontaan, lol maken, relaxen zijn wel de woorden om mij te omschrijven.

Lijkt het je leuk om samen te vertrekken, laat dan een berichtje achter.

Groetjes Sandra

Hee Sandra,

Als alles goed gaat met het regelen ga ik ook aan het eind van februari richting Curaçao voor stage. Het is de bedoeling dat ik vanaf 1 maart voor 20 weken daar stage ga lopen. Ik ben ook 22 jaar oud en hou ook van lol maken en verder hou ik ervan om leuke dingen te doen! Ik ken ook nog niemand die eind februari naar Curaçao gaat en het lijkt mij ook erg leuk om samen met iemand te vliegen! Heb je al een slaap plaats geregeld op Curaçao?

Groetjes Patricia

Hoi Hoi!

Ik ga 8 februari naar Curacao!
Weten jullie al waar jullie verblijven?

Ik slaap in de wijk Jongbloed!

Hebben jullie er ook zn zin in als het hier zo koud is??:biggrin:

Groetjes, Lilian

hee ik ga 22 februari naar Cura,
en heb tot nu toe niets geregeld voor mijn verblijfplaats, maar heb er een oom en tante zitten dus dat komt wel goed, maar hebben jullie nog aanraders?
groetjes

Is het nog gelukt met de huisvesting?
Zo nee, mogelijk is dit wat voor je?

Oost Jongbloed
· Per direct kamers in een 4-kamer bovenetage met 2 badkamers. Voorzien van security, internet en TDS (t.v.). Huur per persoon per kamer 550,-
· Per 23/1 Studio, huur 800,= per persoon, zelfde condities als bovenvermelde kamers.
· Per 1/2 2-slaapkamer beneden etage, per kamer 550,-, zelfde condities als de kamers en de studio

Mon Repos
Per direct 2-slaapkamerunit 850,- per maand excluief.

Nabij Salina
Per 15/2 twee slaapkamerapt. Op loopafstand van Salina, voorzien van airco. Huur afhankelijk van het aantal personen en verblijfsduur. Max 3 personen. Unit is voorzien van 3 losse 1-persoonsbedden.

Mail gerust voor meer info of foto’s naar [EMAIL=“roxsha@yahoo.com”]roxsha@yahoo.com , foto’s kun je ook zien op http://spaces.msn.com/roxsha
Mocht je inmiddels al voorzien zijn, dan wens ik je een supertijd toe en heel veel succes met de stage!!

gr. Anneke

heey

ik (24) vlieg 26 februari alleen naar cuaracao.
gaat er toevallig dan nog iemand? ik ga voor 3 maanden

groetjes

heey

ik (24) vlieg 26 februari alleen na curacao.
gaat er dan toevallig nog iemand?

groetjes

hoi Allemaal !!

Ik ga (pas) 17 april naar Curacao en verblijf daar dan minimaal een maand. Op dit moment zoek ik een soort studentenhuis om te verblijven. Hebben jullie misschien tips? Daar wil ik graag wat studenten interviewen die op de Universiteit daar zitten omdat ik die informatie wil gebruiken voor mijn bachelorthesis.
Iemand suggesties voor accomodatie in of bij het centrum waar meerdere studenten zitten? :slight_smile:

:dag:Haai,

Ik ben van plan om eind februari/begin maart naar Curacao te gaan voor 6 maanden. Ik ga werken bij de The Talent Factor, een callcenter. Ik ben nog opzoek naar een app of studio… Zijn er nog andere mensen die ook rond deze tijd gaan en voor 6 maanden? Misschien kunnen we iets delen…
Ik ben zelf 22 jaar en mijn vader woont in Curacao. :zon02:

heey

ik ga 26 februari van curacao voor 3 maanden ik ga ook bij dat callcenter werken. ik verblijf in casa makamba miss kun je t daar ook proberen?

Ik ben van plan om eind februari/begin maart naar Curacao te gaan voor 6 maanden. Ik ga werken bij de The Talent Factor, een callcenter. Ik ben nog opzoek naar een app of studio… Zijn er nog andere mensen die ook rond deze tijd gaan en voor 6 maanden? Misschien kunnen we iets delen…
Ik ben zelf 22 jaar en mijn vader woont in Curacao. :zon02:
[/quote]

heey

ik ga 26feb na curacao voor 3 maanden, ga ook bij dat callcenter werken.ik verblijf in casa makamba miss kun je t daar ook proberen?

groetjes

Er is waarschijnlijk nog wel een kamer vrij bij casadush.
Ideetje misschien…

Casadushi :smiley:

Heey bedankt! ik heb ze allebei een mailtje gestuurd…:hihi:

Hi!

Ik heb nog een kamer vrij in 't huis waar ik ga wonen v.a. 3 feb…

Kamer 20 m2 + balkon aangeboden per feb in de wijk Jan Doret, een rustige en veilige wijk 10 min van Otrabanda. 290 euro incl g/w/l. Huis met een grote tuin en terras. Algemene ruimtes deel je met 3 dames.

Meer info? stuur n mailtje naar [EMAIL=“ddorsman@gmail.com”]ddorsman@gmail.com z.s.m.!

Gr Debby

telamonstraat van home trust wisseld ook veel de komende tijd er zijn nu nog 4 kamers vrij en er vertrekken en (wss komen) ook weermensen miss kun je proberen. 5 minuten van punda en mambo beach zwembad, airco en zn 35 studenten

Wat wordt het weer gezellig op Curacao met al die nieuwe lichtingen :slight_smile: Je kan voor woningen ook kijken op www.marktplaats.an, www.viavia.net of www.casacama.com. Daar staan veel woningen/kamers te huur op.

Nog een weekje :smiley: … Ik vlieg 8 februari… Nog meer mensen die dan vliegen? :slight_smile:

Hoi Hoi Ik (loes) zit momenteel al in Curacao! Het is hier heerlijk… Leuk dat er weer allemaal nieuwe mensen komen want veel van de stagaires zijn alweer naar huis en nu komt er dus weer een nieuwe lading haha:D Maar ik kan je zeggen na 3 maanden zo op het eiland te zitten… het is echt geweldig!! Ik verblijf op de bramendiweg in een studentenhuis met 5 personen waarvan er 1 in februari gaat en 1 3 maart helaas maar misschien dat 1 van jullie wel de gezelligheid komt versterken:D MIsschien tot snel

groetjes loes

Ik vlieg op 15 februari, jij toevallig ook?
Waar zit jij in Curacao?