Ik vertrek in februari naar Curacao. Mijn ticket is geboekt en ik heb een kamer gereserveerd bij www.gezelligestagiairehuiscuracao.com:cheer:
Mijn klasgenoot heeft hier ook verbleven en had het erg naar haar zin. Zijn er nog anderen die hier ook verblijven? Ik zou het erg leuk vinden om met andere stagiaires in contact te komen die ook in februari naar Curacao gaan. Ik ga namelijk helemaal in me uppie:vak01: Spannend!
Leuk dat je ook hier heen komt! Dan wordt jij waarschijnlijk onze nieuwe huisgenoot.
Ik verblijf al vanaf september in een appartement van familie Fos op Curacao. Het zijn hele aardige en behulpzame mensen die een aantal woningen aan de Kwenlunweg hebben.
Helaas zit mijn stageperiode er bijna op en ga ik 15 februari weer naar
huis:mad:. Wellicht dat we elkaar nog treffen. Zo niet dan wens ik je alvast een geweldige periode op Curacao, maar dat zal vast wel lukken.
De eerste dagen van je verblijf zullen ze je vast en zeker wegwijs maken. En mocht ik er nog zijn dan kan ik je ook het een en ander laten zien:vak02:
Stuur me ff een pb.
een vriend van mij woont in curacao en is sinds kort voor zich zelf begonnen, hij kwam er achter dat veel organisaties veel geld vragen voor slechte woningen.
terwijl er daar super veel goeds goedkoop te huur is door allemaal particulier verhuurders, nu linkt hij dus studenten door met die eigenaren.
het kost jou niks extra’s hij regelt de zijn winst met de eigenaren super chill dus.
Groetjes,
kijk anders even op zijn site en stuur even een bericht met wat je zoekt.