Wie gaat er in februari 2006 stage lopen op curacao?

Wij zijn twee mannelijke studenten die in februari 2006 stage gaan lopen op curacao. Misschien is het leuk om wat mensen te ontmoeten die ook rond die tijd naar curacao gaan. Let us know!

Edit: wij zitten samen aan de pietermaai in een appartement. Zit hier nog iemand in de buurt??? Lekker dicht bij het strand en midden in het centrum. 3 februari vliegen we met KLM. Misschien mensen die ook die dag vliegen?
:NETHERLAN

Ik ga ook in feb 2006 naar curacao om daar stage te lopen. Ik heb via het stagebureau een kamer aan de nieuwestraat, heeft er iemand ervaring met de kamers???

Ik zit vanaf 30 januari voor 5 maanden op curacao.

Loopt stage in het Plaza Hotel en :asleep: er ook.

Nog meer mensen die bij het plaza Hotel stage lopen rond die tijd?

Groeten

Heey,
Ik ga ook in februari stage lopen op curacao… vertrek 8 februari :banana:

Wie zin heeft om te mailen of msnen: [EMAIL=“marieke_v_P@hotmail.com”]marieke_v_P@hotmail.com

xx Marieke

Ik en mijn vriendin gaan 11 janauri naar Curacao!!
We verblijven op de dr. maalweg. (http://www.kamersopcuracao.nl)

Heb er zin in!! Nog 3 weken.

hey!!

Ik ben vanaf 26 januari op het eiland. Ik ga in Julianadorp stage lopen op een basisschool. Ik verblijf daar tot 21 juni!
Iemand die nog meer ergens in de burt van Julianadorp zit?
Of mensen die zin hebben om alvast te kletsen voor die tijd? voorbereidingen door te bespreken enzow?

voeg me maartoe op msn of mail me…

Liefs, Wendy
think_about_me_someday@hotmail.com

hallo,

Ik ga vanaf februari 2006 ook stagelopen op Curacao voor 4 maanden en zal aan de Vischsteeg of in de Nieuwestraat gaan wonen. Dat is alleen nog even afwachten. Ik heb het wel ingediend bij wereldstage Curacao, dus.

Groetjes Lincy

Ook ik ga eind janauri naar Curacao. Ik heb een kamer gereserveerd in Casa Makamba!! Ik zal stage gaan lopen bij een architect.

gr. Pieter
20 jaar

Hi Curacaogangers, mocht je nog geen woonruimte hebben gevonden, wij krijgen per 1/2 een ruime 1-slaapkamerapt. vrij. Er staan 2 losse boxsprings in er mogen max. 2 personen wonen. Huur is 750,= excl. Wil je wat kiekjes of meer info, gewoon even mailen, succes met jullie voorbereidingen,

groetjes Anneke Maduro
[EMAIL=“roxsha@yahoo.com”]roxsha@yahoo.com

Hey!

Ik ben vanaf begin februari op Curacao en ga er 6 maanden stage lopen. Ik verblijf in Kas kora aan de Nieuwestraat, zijn er toevallig studenten die daar ook verblijven??

Groetjes Nienke

Zo, nog 2 dagen en dan vertrekken we!!

Op deze website kan je ons volgen. Hier houden we een weblog bij en zetten er ook veel foto’s op!

:wave:

hoi hoi,
ik ga 30jan samen met sabien naar curacao, wij gaan stage lopen bij de dierenbescherming van Curacao. voeg ons maar toe als je wil

route142@hotmail.com
x mijk

[Hallo!
ik ga ook stage lopen in Curacao voor 5 maanden…
Vlieg 7 februari…
Heb een appartement aan de Visschteeg…
Groetjes Eline

Ik ga ook met 3 vrienden naar Curacao. We vliegen 6 februari Ik ga zelf bij plaza hotel me stage beginnen en afronden. We zitten ergens in een studio waar precies is nog niet duidelijk.

Als je ons wil mailen. [EMAIL=“curacao@eentje.nl”]curacao@eentje.nl

Ik vertrek 5 feb naar curacao. zijn er misschien nog meer mensen die op deze dag vertrekken naar curacao mail me gerust.

xxx corinda

corinda15@hotmail.com

Ik krijg spontaan zin om mee te gaan.
Houden jullie ons hier wel geupdate van alle nieuwtjes e.d.? :slight_smile:
Heel veel succes!!

Daisy

Is er toevallig ook nog iemand die de 10e vliegt? Want dan vertrek ik namelijk voor een half jaar naar Curacao. Ik verblijf aan de Anasaweg (is er toevallig ook nog iemand die dit kent of hier ook verblijft??)

Groetjes Gera

o ja, mijn email adres is: [EMAIL=“gerahummel@hotmail.com”]gerahummel@hotmail.com
en voor de mensen die ook hyves gebruiken… daar zijn verschillende curacao hyves te vinden een erg leuke is “Curacao ta hopi bon”

6 februari vlieg ik! Duss…net zoals de drie vrienden hierboven! Grappig, want ik heb mensen gevonden die een dag eerder gingen, een dagje later…etc, maar nooit op mijn dag! Heb dr zin in! Nog mensen die bekend zijn met casa makamba, of er zelf gaan wonen?

Greetz Wendy

Ik ben een van die vier vrienden die ook 6 februari vliegt. Wij vertrekken om 12:30 vanaf schiphol.

Ik zit samen met vriend half jaar lang in een studio aan de Vischsteeg