Beste mensen. Ik ga er ook vanaf 6 februari stage lopen. Zit alleen nog even met onderdak. Heeft iemand ideeën? Alvast mijn dank.
Groetjes Erik
Mijn huisvesting wordt geregeld door het stage bureau. Verder staan er op het forum hier wel een aantal aanbiedingen van kamers. Moet je maar ff zoeken.
Ik heb via Petran een kamer kunnen regelen in de wijk Dominquito(Amandelweg).
Ik ga niet op stage. ik ben gestopt met m’n opleiding (ruimtelijke ordening) en wil gewoon een half jaar komen werken. Ik moet nog wel uitzoeken wat ik nou precies nodig heb. ik vertrek medio februari en kom half juli terug. Ik ben trouwens 20 (en zoek nog werk:P, dus heb je misschien iets? mailen kan altijd)
mijn msnadres: thms45@hotmail.com
= verkocht
Gera, ik zie dat jij ook op de Anasaweg gaat verblijven? Ik vlieg 29 januari naar curacao voor een half jaar. Dat betekend dat we huisgenootjes worden. Ik heb je al toegevoegd op msn.
Groetjes, Anne-Marie
Mede forummers, ik mijn stage is eindelijk rond en ik vertrek de 27ste naar curacao. Ik zal verblijven aan de nieuwestraat, alleen is het stagebureau die het verblijf heeft geregeld nog wazig over het exacte huis . Mijn stage loopt tot medio juni. Zijn er nog meer mensen die in deze omgeving huisvesting hebben gevonden, laat eens wat van je horen.
Grtz,
Roel
Voor de geintereseerden heb ik hier nog een PDF van het stuk over curacao uit de Dominicus reisgids van de Nederlandse Antillen.
Thnx:)
Gaat er nog iemand in of dicht bij Dominquito wonen (ten oosten van Willemstad volgens mij)?
Als ik nou een soort van routeplanner had van Curacao dan maakte ik even een kaartje met punten waar iedereen zit en waar de goede uitgaansgelegenheden zitten.
Weet iemand een site waar je straatnamen e.d. kan terugvinden op kaart?
http://kibrahacha.com/maps/carib/01.htm
dat is een redelijk gedetailleerde kaart van het eiland
Ik woon ook in Dominquito. Op de Anasaweg.
Anne-Marie
ok dan! leuk! Ik was al bijna bang dat ik de enige zou zijn in dat stadsdeel ![]()
Wat ga je daar doen? Stage lopen?
btw, ik vlieg er 7 februari heen…
Nee, hoor, het staat bekend als een rustige,leuke,veilige buurt. En er staan een hoop studentenhuizen heb ik me laten vertellen. In welke straat ga je wonen? Ik ga stage lopen op een bassischool (johan van walbeeckschool) voor 5 maanden
Anne-Marie
hey,
ik woon nu ook op de anasaweg, vanaf november tot april. als ik jullie was zou ik maar vast flink gaan bijslapen en alvast je spaarpot openbreken
want het is hier zeg maar wel gezellig .hahah. als je vragen hebt mail ze maar.
[EMAIL=“marn_x@hotmail.com”]marn_x@hotmail.com
groeten marnix
Ik heb zelf mijn huisvesting geregeld. Ik betaal net zoveel als de studenten aan de nieuwstraat etc, wat slechts 2 minuten lopen is en ik heb echt een villa mensen, balkon, 2 slaapkamers met 2persoonsbed, airco, wasmachine, balkon en noem maar op. Voor weblog kraaitje.waarbenjij.nu (hete verhalen
). Tot snel voor de mensen die nog komen, zie je daar wel!
Ik vond het eigenlijk een beetje tegenvallen hoor Ro
![]()
hoe zijn jullie eigenlijk allemaal aan jullie huisvesting gekomen en hoeveel betaal je er dan voor? en jullie stage…allemaal geregeld door wereldstage.com of zijn er ook mensen die het anders gedaan hebben?
Huisvesting zal ik zeker zelf regelen! Als je een beetje op internet zoek kom je gauw mooie appartementjes tegen (veel beter dan te studentenkamers) voor 600 NAF p.p. Je moet dan alleen wel een kamergenoot gaan zoeken.
Ik zelf heb ook alles via wereldstage geregeld. Behoorlijk duur, dat wel. Als je zelf contacten heb op Curacao zou ik dat eerst proberen!
Hallo,
Ik heb een vraagje, Hoe gaan jullie daar stagelopen? Via een bureau of heb je het zelf geregeld? En via welk bureau? Groetjes Laura
hej laura,
Ik heb het geregeld via Wereldstage Curacao. Maar dit kwam echter doordat dat ook moest vanuit school. Ik kon mijn stage alleen maar krijgen door me in te schrijven bij Wereldstage.
Groetjes Lincy
hallo allemaal,
Ik vertrek zondag 19 februari voor 5 maanden naar Curacao. Zijn er toevallig nog meer mensen die op deze dag vliegen?
[EMAIL=“lincy_kuypers@hotmail.com”]lincy_kuypers@hotmail.com.
Groetjes Lincy