Dank je wel voor je berichtje lincy. Zou je mij op de hoogte willen houden hoe het daar gaat met het stagebureau? Ik heb namelijk wat negatieve dingen gehoord en zou graag willen weten of dat waar is. Mijn email is [EMAIL=“laura@8erberg.com”]laura@8erberg.com Als alles doorgaat wil ik namelijk begin maart naar curacao om daar te werken.
Hey,
Ik zit nu ongeveer 2 weken op curacao. Ik ben tot nu toe alleen nog maar goede ervaringen gehad met wereldstage en alles. Inderdaad vind ik de kamerhuur ook een beetje aan de dure kant vergeleken met de ruimte die je krijgt. Wat daarnaast wel zo is dat je in de nieuwstraat en in de vischsteeg waar ik zelf zit je een patio heb tussen de huizen in waar je lekker kunt zitten met de rest van de mensen die in de straat wonen. Dat is wel weer een groot pluspunt. Daarnaast zit de nachtwacht (kroeg) op ongeveer 10 meter afstand wat ook wel relax is ![]()
Als je vragen heb kan ik die wel proberen te beantwoorden via de mail. eentje@eentje.nl
Heej, bedankt voor je reactie… Ik heb alles geregeld en vlieg vrijdag de 24ste… Zijn er nog meer mensen die er dan vliegen of die er dan zijn? mijn mail is [EMAIL=“laura@8erberg.com”]laura@8erberg.com Tot daar! ![]()
Hey Lincie, zie je zondag wel dan doen we een pilsje op ons balkon haha ![]()
OMG, ik wil ook daar naartoe!!! voor 1 jaartje ofzo!
Voor wie nog naar Curacao komt, wij krijgen weer diverse apt. vrij!!
Huurprijzen in Naf. exclusief w/e per apt., op basis van minimum verblijf 3 mnd.
Inclusief 1 grote schoonmaak per maand
Kortverblijf, prijs op aanvraag, afhankelijk aantal personen/dagen
1-sl.k. voor 1pers. vanaf 15/04/2006 Naf. 675,=
1-sl.k. voor 2 pers. vanaf 16/07/2006 Naf.750,=
1-sl.k. voor 2 pers. vanaf 01/09/2006 Naf.750,=
2-sl.k. voor max. 3 pers. vanaf 17/07/2006 tot 01/01/2007 v.a. Naf. 800,=
2-sl.k. voor max. 3 pers. vanaf 01/08/2006 tot 20/08/2006 v.a. Naf. 800,=
2-sl.k. voor max. 3 pers. vanaf 01/11/2006 v.a. Naf. 800,=
2-sl.k. voor max. 4 pers. vanaf 01/01/2007 v.a. Naf. 850,=
Voor meer info even mailen naar [EMAIL=“roxsha@yahoo.com”]roxsha@yahoo.com
Hi,
Ga je met stage naar curacao? Heb je een laptop nodig ? Speciaal voor studenten, nieuwe/tweede hands laptops tegen een betaalbare prijs. Wij bestellen vanuit USA. latops van 900 Euro. stuur mij een email [EMAIL=“svfraites@yahoo.ca”]svfraites@yahoo.ca (let op !! yahoo.ca en niet yahoo.com).
Hé hallo!
Wat leuk allemaal mensen die op Curacao zijn de komende tijd ![]()
Vertrek zelf op 14 april voor een periode van minimaal
3 maanden naar Curacao. Nog meer mensen die rond
die tijd vertrekken?
wie vertrekt er op 18 dec naar curacao.
ik ga er naar toe voor 9 maanden.
[EMAIL=“nordinniekoop@hotmail.com”]nordinniekoop@hotmail.com
xx
Wat ga je daar doen voor 9 maanden??
kan je ons zeggen welk huis dat was en of we dat ook nu nog kunnen huren?
Tis wel heel erg lang geleden hoor … Aan je naam te zien ben je gek op paarden. Ik heb gezien dat je via casacama een huis kunt huren op een manege. Er zijn meerdere huizen op het terrein en je kunt er dan eentje huren met iemand of alleen en de eigenaar woont ook op het park, dus het lijkt mij wel veilig. Ik vond het ok wel wat maar ik ben allergisch voor paarden dus lijkt het me niet verstandig er zo dichtbij te gaan wonen. Maar mss is het wel wat voor jou …