Wie gaat er in augustus naar Sosua?

Halle allemaal,

Wie gaat er in augustus naar de Dominicaanse republiek?
Ik vertrek op 15 augustus die kant op en het lijkt me leuk wanneer er nog meer mensen gaan.
Ik verblijf in Sosua hotel Casa Marina, echt een aanrader voor wie een levendige vakantie wil.

Grz Suzanne :vak02:

HALLO SUZANNE
ik ga ook 15 augustus voor 4 weken naar la union
voor plaatjes voor sosua ik zal vaak bij de buren zijn van casa marina
sosua bye the sea …en zal ook bij hollanders don anders gaan

groetjes uit brabant Ron :vak02:

hoi suzanne
dus jij vlieg ook martinair heb je toe
vallig ook comforr class
ga je met je zoon waar uit brabant kom je
groetjes RON

hey suzanne , wij zitten in canjrejo , ongeveer 15 min . van sosua ( casa marina beach & reef)
wij gaan nu al 8 jaar meer dan eens en zoeken er binnen nu en 2 jaar gaan te wonen , genieten , en rentenieren , doch zijn wij een jong koppel.
jammer genoeg zullen wij in augustus er niet zijn , als je je reacties gelezen hebt , dan moet je zeker eens langs gaan bij DON ANDRES , een hollands barretje vlak achter de casa , ga op vrijdagavond , dan speelt een goede vriend ( jean pierre ) daar karaoke , ge kunt niet missen , ne gast van 65 die nog meer fuift , zuipt en smoort dan wij allemaal samen , jong van hart en geest dus.
wij zullen daar zijn in juni & juli , en als het meevalt in september & oktober ,
wilt ge meer weten over de niet toeristische plaatsen en natuur , vraag gerust , de dom.rep is meer dan je ziet , alleen jammer dat dergelijke mooie plaatsen niet direct voor het oog zijn van de toeristen , wil je naar samana , sabana del mar of dagabon , je zegt maar en ik kan u misschien wel helpen

groetjes aan al de dom.rep freakjes
bart

:zon02: HELLO IEDEREEN

ben net terug uit de dominicaanse republiek jammer dat die twee
weken al voorbij zijn, ik ben namelijk op zoek naar iemand die voor
mij eventueel n’ pakje wil meenemen, wij waren in cabarete dus
niet ver van sosua, het is namelijk n’ geschenk dat ik wil doen aan
een haïtiaanse jongen die in het hotel werkt,en zeker geen probleem
om het op te halen,

vriendelijk bedankt aan de persoon die mij dit plezier wil doen

groetjes christiane ( westvlaanderen)

HALLO,
MIJN MENING IS OM VOLSTREKT GEEN PAKJES MEETENEMEN VAN VREEMDE,
SORRY BIJOUX,
MEN KAN HIER IN DE REP.DOMINICANA VEEL PROBLEMEN MEE KRIJGEN,
WWW.DR1.COM

Hoi,
Wij gaan 23 augustus voor 2 weekjes naar Casa Marina Reef. Hoe lang gaan jullie dan?
Wij vliegen met Arke Fly. Las op dit forum ook dat die nogal vaak flinke vertraging hebben. Ben heel benieuwd. Wij zijn nog nooit naar DR geweest. Jij?

Groetjes Marion

Arkefly heeft weinig of geen vertraging op dit moment. Kijk voor de historie van de vluchten maar even op mijn website. www.thelatinworld.nl/arkeflymartinair.html

Casa Marina staat ook op mijn site www.thelatinworld.nl/casamarina.html (foto’s, video’s van de shows)

Het weer www.thelatinworld.nl/weather.html

Op hyves vind je Casa Marina ook, op http://casa-marina-resort.hyves.nl/

Ik ben zelf al 11 keer in Casa Marina geweest.

Heel veel plezier daar.

leuk hotel
goede prijs kwaliteit verhouding.
ik ben er een paar jaar terug geweest
Sosua is ook heel gezellig om uit te gaan
Enige nadeel van dit hotel vind ik dat het heel geliefd is bij nederlanders. Ik had af en toe het idee niet op vakantie te zijn, omdat ik overal om me heen nederlanders hoorde.
En ga je naar Don Andres, dit is van een nederlandse eigenaar en heel geliefd bij de nederlanders, dan tref je daar zelfs een nederlandse menu kaart aan met sateh en shoarma en op het strand had je de heineken hoek, ook alweer zo’n trefpunt van nederlanders. Als je daar van houdt, is het er prima toeven.

Hoi,
Heb alle links idd bekeken, gelukkig dat het idd meevalt met Arkefly…
Leuk altijd om vooraf allerlei dingetjes te bekijken.

Groetjes

hallo
is iemand al eens in het hotel viva wyndham tangerine in cabarte geweest? wij gaan er 3 okt naar toe wij ziouden graag wat informatie ervan hebben>>
alvast hartelijke dank

goeie morgen XPBEE

wij zijn er geweest in mei voor twee weken, en we zijn er heel tevreden over,goed hotel en heel vriendelijk personeel gaan er zeker terug als je wat fotos wilt kan ik je die eveneens doorsturen
hier m’n msn [EMAIL=“bijouxgini46@hotmail.com”]bijouxgini46@hotmail.com :zon02:
groetjes christiane

Hallo,

wij vertrekken op 19 september naar Sosua, zullen in Casa marina Beach & reef verblijven. Tips etc altijd welkom

groetjes
Heidi :cheer:

Boek je excursies niet bij je hostess. Voor tientallen euro’s minder boek je een excursie bij:
Mel tours schuin tegenover Casa Marina Reef of
Robert van Marothel tours. Deze vind je op het terrein van Casa Marina bij balie waar je ook je handdoeken omwisselt.
Prijzen kunnen wat afwijken.
Aanraders zijn de Jeep safari (40 dollar) en Paradise Island ( 65 dollar). Bij deze excursie gaat er een Nederlandse fograaf mee, die alles op de gevoelige plaat vastlegt.
Kijk ook eens op www.njoytours.com als je een fish en fundag wil.
Als je even naar Puerto Plata of Cabarete wilt gaan, pak dan een gezellige Guagua.
Veel foto’s en filmpjes van Casa Marina vind je op www.thelatinworld.nl/casamarina.html

hallo Suzanne,
ik zou nog maar eens goed nazien betreft Casa Marina, ik ben er in 2011 geweest en dat was prima, maar mijn reisburo raadt het ten zeerste af om er heen te gaan, het staat slecht bekend, prostitutie, het hotel schijnt wat betreft eten enzo heel slecht te zijn, en als je uit het resort loopt wordt je meteen lastig gevallen,en niet zo een klein beetje ook, ga dus zeker niet alleen! en als je met twee meiden bijv bent, wees in godsnaam voorzichtig. Ik ken verhalen dat mensen ook dit jaar zijn overgeboekt naar een ander hotel toen ze in Casa Marina zaten.
Jammer is het wel want toen ik er was, was het geweldig. Google maar eens op zoover en boek je vakantie om! als dat nog kan!! Land is geweldig en ik zou er zo weer heengaan maar het is niet zo mooi als dat het lijkt, beter naar Punta Cana of als je een mooi goed hotel wilt hebben; RIU Merengue! Google en Google!!!

Het wordt ten zeerste afgeraden om pakjes mee te nemen voor anderen, dit moet je respecteren, sorry voor de goede bedoelingen maar de ervaring leert dat het slecht kan aflopen met “pakjes”