Hallo,
Ik leuke spontane vrouw van rond de 30 gaat in augustus 2009 naar de dominicaanse Republiek. Ik ga samen met mijn zoon van 10 en ik zou het heel leuk vinden als er nog meer (alleenstaande) moeders of vaders mee zouden gaan.
Ik ben al meerdere keren geweest naar de Dominicaanse Republiek en het was elke keer weer een feestje! Zowel cultuur als rust, avontuur kun je daar vinden.
Dag Suzanne,
Ook ik ben van plan om naar de Dominicaande Republiek te gaan begin Juni. Voor mij de eerste keer. Vorig jaar ben ik naar Jamaica geweest, errug leuk ! Ik ben alleenstaand maar geen vader.
Laat eens horen waar je naar toe wilt ( plaats / hotel ). Zelf wil ik een Iberostar hotel boeken.
Groeten,
Paul.
Hallo,
Is een goeie keus hoor, ben er al een aantal keren geweest en het was steeds super leuk.
Waar je het beste heen kan gaan is erg afhankelijk van wat je wilt op je vakantie.
Ik heb het hele eiland al gezien dus ik weet wel waar je moet zijn.
Ik heb net geboekt en ga dit keer naar Sosua, hotel casa marina reef. dit is een leuk middenklasse hotel, kamers zijn ok, eten is ok maar de animatie is super top. Echt hele gave shows s avonds dat heb ik nog nergens anders zo mee gemaakt. Je zit daar redelijk centraal dus alles is te bezoeken.
Persoonlijk vind ik playa dorada een afknapper, alleen maar hotels naast en bijelkaar. Super druk, je moet echt wachten voordat je kan eten s avonds en alles is voor je neus al op dus dat is niet zo’n aanrader.
Wil je surfen en watersporten dan zit je goed in Cabarete. Wil je een mooi luxe resort dan zit je goed in Punta Cana buiten het resort heb je daar echt niet veel. Vorig jaar was ik in Boca Chica vlakbij Santo Domingo, dat was echt een onderneming, de caribische zee was super mooi maar hotel is niet zo luxe, heb je daar ook minder nodig.
heb je goed gezelschap als je gaat of ga je alleen? Wat wil je precies voor een vakantie?
Nou je hoort het ben een lopende reisgids hihi
We mailen!
Hey Suzanne,
Wat je zegt ; een wandelende reisleidster !
Op vakantie ben ik nogal lui aangelegd. Dat wil zeggen, watersporten ( Jetski’s e.d. ) vind ik fantastisch maar voor de rest is het vooral lol maken. Dat is ook de reden dat ik op deze site ben gaan " snuffelen " want : geen reisgezelschap. En dan is het minder snel gezellig. En dat wil toch niemand ?! Het hotel dat je aangaf ziet er trouwens niet verkeerd uit. Wel nog best duur in vergelijking met een 5* hotel. Maar ja, plezier is ook wat waard !
Groetjes,
Paul.
Ik vertrek ook maar wel op 17 augustus
En waar ga je heen?
Naar puerto plate Bahia principe
We kunnen eens afspreken he , heb je msn ?