Domenicaanse Republiek Mei/Juni/Juli

Hallo,

Wil jij net zo graag als mij op vakantie naar de Dominicaanse Republiek, maar heb je geen reisgenoot?
Mijn naam is Angel, ik ben 24 jaar en ik woon in de omg. van Den-Bosch.

Ik zou graag in Mei/Juni/Juli op vakantie gaan naar de Dominicaanse Republiek omdat ik daar vorig jaar
ben geweest en dit mijn favoriete vakantieland is.

Informatie over mijzelf: vriendelijk, vrolijk, houd van gezelligheid, lol maken, leuke dingen doen, dansen, relaxen, uitgaan.

Het is erg leuk om een excursie te doen met een reisleider, maar dat hoeft niet perse voor mij.
Ben je geïnteresseerd, stuur mij dan een berichtje.

Groetjes,

Angel

Hallo Angel,

Ik ben ook op zoek naar een leuke, spontane en gezellige reisgenote om heerlijk te gaan relaxen op de Dominicaanse Republiek. Ik heb mijn reis al geboekt, van 26/5 tem 7/6 Hotel Ifa Villas Bavaro in Punta Cana (in eerste instantie had ik geboekt met mijn ex-vriend)
Helaas, Al mijn vriendinnen zijn reeds gesetteld, kunnen deze periode geen verlof krijgen of hebben geen geld. Je kent het wel! :slight_smile: Maar omdat ik echt geen zin heb om mijn reis te annuleren (veel te erg naar uitgekeken :D) dacht ik, laten we dit eens proberen.

Over mezelf :): Ik ben Femke, 34 jarige spontane, vrolijke en zeer sociale jongedame uit het Belgische Limburg.
Ik werk als HR Operations Administrator voor Coca Cola en heb 2,5j in de UK gewoond.
Ik ben avontuurlijk, sportief, een Zumba instructor :cheer:, hou van gezelligheid, lekker kletsen, en gewoon genieten van de kleine dingen in het leven.

Lijkt het je leuk om met mij mee te gaan, laat me dan zeker iets weten! :wink:

Groetjes!
Femke

Hallo Femke!

Bedankt voor je leuke bericht!!
Ik ken het dat alle vriendinnen gesetteld zijn, of geen geld hebben.
Jammer dat je niet meer kunt gaan met je ex-vriend. Ik zou wat betreft de
datums zeker kunnen. Wat leuk dat je een zumba instructor bent!:slight_smile:
Fijn dat je ook interesse in dansen hebt!

Ik ben zelf net klaar met mijn opleiding Pedagogisch Medewerker Kinderopvang. Verder hou ik ook
van gezelligheid, leuke dingen doen en van het leven genieten.

Het lijkt mij zeker leuk om met je mee te gaan naar de Dominicaanse!
Is dat het hotel IFA Villas Bavaro Resort & Spa (Hotel)? Het hotel ziet er goed uit!

Stel dat we zouden gaan, dan kan ik de reis van je ex-vriend gewoon betalen neem ik aan?
Want ik geloof dat je een persoon niet kunt annuleren? Volgens mij moet je dan de hele reis annuleren?

Ik hoop gauw wat van je te horen :slight_smile:

Groetjes Angelique

Hey Angelique,

Wat leuk om wat van jou terug te horen!
Ik denk dat het idd een heel leuk hotel is. Ik ben reeds 8x eerder naar de Dominicaanse Republiek geweest en vond het steeds geweldig! Het strand/zon/zee, muziek, de mensen, sfeer, … I love it :smiley:

Wat betreft als we samen zouden gaan:
Je zou eventueel idd de reis van mijn ex-vriend kunnen betalen. (alles is reeds betaald) Ik heb ook al navraag gedaan en het is mogelijk om enkel zijn reis te annuleren (mits geldige redenen natuurlijk) Mijn ex-vriend liet mij weten dat hij zich medisch zou kunnen laten afschrijven (werkt in het leger), ik heb hem gezegd dat hij dan maar zelf de annulatie van zijn reis moet regelen. Dat ik zowieso zou gaan :slight_smile:

Ik heb net ook nog eens even de prijs nagekeken op
http://zonvakanties.wtc.nl/dominicaanse-republiek/oostkust/punta-cana/ifa-villas-bavaro-beach/1,5-week/luchthaven-amsterdam/26-mei-2013#top

Hier heb ik mijn reis geboekt en zie dat het nu zelfs goedkoper is dan wat ik er 2mnd geleden voor heb betaald. Het zou voor jou voordeliger zijn om gewoon ook rechtstreeks online het ticket te boeken. Dan betaal je maar 972 euro ipv bijna 1200 euro (1160 p.p. + 35 euro om de naam op het ticket te veranderen)

Je lijkt me een leuke meid, als je nog steeds interesse hebt laat me gerust iets weten.
Mijn email is femke.verhoeven@hotmail.com en ik zit ook op Facebook Femke Verhoeven

Groetjes en hopelijk tot snel.
Femke

Hallo Femke,

Bedankt voor je reactie!
Wat leuk dat je al zo vaak op de Dominicaanse bent geweest!
Ben je ook weleens het resort afgeweest?
Ik heb je een vriendschapsverzoek gestuurd op facebook:)
Jij lijkt me ook een leuke vrouw/dame :slight_smile:
Zullen we anders op facebook verder praten?

Groetjes en ook hopelijk tot snel

Angelique