Goede avond, morgen, middag,
Ik heb een vraagje.
Wij willen 17/8/08 naar de Dominicaanse Republiek naar Sosua en dan Hotel Sosua Bay****.
-Wie heeft er ervaring met dit hotel?
-Hoe is het om in augustus te gaan betreft weer en drukt (ivm orkanen wat we lazen)
-Kan je er leuk winkelen en stappen?
-En het strand hoe is dat?
-En Criminaliteit hoe staat het daar mee? Mensen zeggen dat het er niet echt veilig is maar dat kan ik nou niet echt terug vinden, we weten dat er overal wel criminaliteit is.
-Gaan er meer jongeren in augustus naar dit hotel?
-Zijn er leuke excursies aan te raden, en wat zijn de prijzen ongeveer?
Nou ik hoop van jullie antwoorden op onze vragen te krijgen van jullie.
Alvast bedankt voor jullie medewerking.
Groetjes,
Pascal www.borrysweb.nl
ik weet niet hoe dat hotel is maar mijn ervaringen met don andres ook in sosua zijn zeer goed goedkoop, schoon, en nederlands management.
criminaliteit dat zeggen mensen die het hebben horen zeggen van kennissen die ooit waarschijnlijk van plan waren om naar deze parel in de caribbien te gaan.
het land is super de mensen zijn geweldig en geniet
ga ook het loma magnetico bekijken dat is een aanrader tis even rijden maar dan maak je ook wat mee
in sosua kun je redlijk uitgaan het is natuurlijk geen benidorm en de stranden zijn ook mooi, stel je wel in op heel vee verkopers op het strand,
als het hotel een prive strand heeft dan valt het mee, maar ach het hoort erbij roelofw
Sosua is the place to be!! Het was echt m’n beste vakantie ooit! Het heerlijke eten, de gezelligste mensen, de goedkoopste cocktails! Ik ben ook in augustus geweest en dat is een prima tijd qua weer. Tja de één heeft wat meer moeite met de warmte dan de ander maar het is prima vertoeven daar! Winkelen is daar ook prima te doen en het stappen is wel redelijk. Niet echt veel discotheken maar wel leuke bars zoals Jolly Rogers…Dat is echt een aanrader! En van wat ik heb gezien vorig jaar zijn er veel jonge mensen. Er zijn veel excursies te doen, jungle excursies, santo domingo excursies, duiken, snorkelen,je kan quats rijden enz enz. De kosten van Santo domingo waren 40 euro en dat is naar de andere kant van het eiland dus het valt op zich nog wel mee. En criminaliteit heb ik niet gezien of meegemaakt. Veel mensen zeggen dat idd, ook voordat ik daarheen ging, maar voor wat ik heb gezien is daar niks van waar…
hallo,
hotel sosua bay is geweldig,rustig en mooi strand,hoten don andres is erg luidruchtig,veel karaoke,tot diep in de nacht,de criminaliteit is er bijna niet,heb er 2 jaar gewoond,nooit last gehad,maar doe ,s avonds en liefst overdag geen gouden sierraden om,voorkomen is beter dan genezen.je kan er leuk stappen,zijn disco,s,winkelen stelt niet veel voor,maar santiago is niet zo ver met caribe tours,het strand van cabarete is ook mooi,zalig,wat de orkaans betreft ,ja,dat weet niemand wanneer die komen,maar meestal val,t wel mee,alle exursies zijn er wel,catamaran,enz. voor schappelijke prijzen.ga je met caribe tours naar santo domingo betaal je slechts €6 voor een enkele reis,duurt wel 5 uur,maar ook mooi om een keer mee temaken,neem een trui mee in de bus,de aire is erg koud.als je meer wil weten kan je altijd op mijn email antwoord krijgen.
[EMAIL=“de_nicole_salon@hotmail.com”]de_nicole_salon@hotmail.com
prettige vakantie