Willen medio november naar DR, wie weet kleinschalig hotel/appartement in niet te druk gebied maar wel bij dorp/stad in de buurt
Wat zijn verder echt de meest interessante gebieden om te bezoeken natuur/nationale parken/cultuur/ en is er in DR goed te fietsen.
Wil je naar een hotel dat in een dorp ligt of heel dichtbij een dorp, dan moet je kiezen voor Sosua of Cabarete aan de noordkust. Tip voor goed kleinschalig hotel is Hotel Sosua by the Sea in Sosua. Vanuit hier heb je alles wat je zoekt. De meeste excursies hebben korte reisafstanden, wat je niet hebt als je in Punta Cana zit. Fietsen is levensgevaarlijk. Op mijn website vind je nog wat meer hotels in Sosua.
Wij willen in febr naar DR en ik zat eigenlijk te denken aan het plaatsje Bayahibe omdat daar in de buurt de meeste duik en snorkelstekken liggen.
Sosua is volgens mij een redelijk druk en toeristisch stadje toch??? althans dat lees ik op internet.
Sosua is gezellige plaats en in de buurt kun je zeker ook duiken. Lijkt me dat je die vraag het beste kunt stellen op een duikforum.
Vanaf Punta Cana rijden bussen naar Santo Domingo, maar met de beheerder (Dre Broeders) van Guestehouse Holland zijn afspraken te maken over het vervoer.