Hallo,
Wij gaan in september voor het eerst naar Bali en hebben er ontzettend veel zin in.
We vliegen >>>op 1 september om 21:00 met KLM naar Denpansar.
Vanaf daar verblijven we 2 nachten in Kuta in het Hard Rock Hotel om bij te komen van de reis en om te wennen aan de temperatuur.
Vanaf Kuta gaan we voor 7 nachten naar Ubud, in hotel Komaneke Resort.
We hebben in die week Atung (de gouden gids) voor een paar dagen ingehuurd voor enkele dagtrips.
Daarna gaan we voor 5 nachten naar Amed in het Puri Wirata resort&spa.
Daar willen we alle dagen duiktrips gaan maken. Om vervolgens weer voor 3 nachten in Kuta in het Hard Rock Hotel te verblijven om nog te genieten van zon:zon02::vak02:,zee en strand en al het toerisme.
19 September vliegen>>> we om 20:40 weer naar Amsterdam.
Zijn er meer mensen die in die periode gaan? ben benieuwd.
Wij vertrekken op 22-09-2011 naar Bali (voor de 2de keer)
De eerste 7 nachten bij Sawah-Lovina
dan 4 nachten Amed bij Geria gri Shanti bungalows, (ook voor man lief puur om te duiken)
dan 3 nachten Cadidasa Anom beacht inn bungalows,
dan 14 nachten Sanur bij Balibergvila
Er is een heel leuke duik trip te Bali dat is te Menjangan (ligt wel in het noorden van Bali, vanuit Lovina wil mijn man daar weer gaan duiken.
groeten…
ik vertrek 24-08-2011 naar bali voor 17 dagen. verblijf in Hotel Sanur paradise plaza… en ja je kan het al raden … Sanur is mijn uitvalsbasis !
wij vertrekken woensdag 17 augustus naar bali en verblijven in het sanur paradise plaza.we kunnen niet wachten.:cheer:
Hoi,
Wij gaan 6 aug. voor een weekje Kuta/Legian en omgeving onveilig maken.
Trouwens hotel Sanur Paradize Plaza is wel heel erg goed!
We zijn daar een paar jaar geleden voor 17 dgn. geweest en het was super.
Dit jaar ‘maar’ 1 weekje op Bali helaas…
Allemaal alvast een goede vakantie.
Salam,
A.
Wij vertrekken op 1 september en vliegen met Singapore Airlines. Nemen fietsen mee en gaan 4,5 week rondtrekken over Bali, Lombok en Sumbawa. Eerste 2 dagen verblijven we in Sanur, hotel Ari Putri. Geweldig goed en niet duur(zijn er eerder geweest).
wij gaan 26 juli naar Bali!
7dagen Ubud dan 4 dagen Lovina en dan 5 dagen Kuta.
onwijs zin om het land te gaan ontdekken.
Hi,
Wij vliegen 6 Augustus met Garuda naar Bali.
We verblijven eerst 10 dagen in Sanur hotel Puri Santrian. Na Bali vliegen we door voor 5 dagen naar Lombok Sengigi en vanaf Lombok varen we naar Gili Trawagang waar we nog 3 dagen gaan relaxen.
We hebben er zin in!!!
Groetjes Ursula
Hoi Ursula,
Dat is toevallig, we vliegen namelijk ook met Garuda op 6 aug.
Eerste keer voor ons met de ‘vernieuwde’ Garuda toestellen.
De laatste keer dta we met Garuda vlogen was nog voor de boycot…
Nou, misschien tot 6 aug.
Groet,
A.
Moet zijn: nieuwe…>>>
WIj vliegen 11 augustus voor de eerste keer met Malaysia naar Bali. We zitten daar op 3 plaatsen: 4 nachten Risata Bali Resort & Spa / Kuta - 3 nachten Tjampuhan Resort / Ubud
- 9 nachten Parigata Villa’s Resort / Sanur.
Wij zijn erg benieuwd!
Ik ga over een paar weken. Mijn vlucht moet ik nog regelen, en overnachtingen heb ik ook niet vastgelegd.
Hoi Wij vertrekken 7 september naar Bali.
Verblijven in Sanur, Amed, dan 4 dagen naar Lombok, Lovina en Ubud.
Het is voor ons ook de eerste keer dus ben erg benieuwd!
Jullie veel plezier.
Groetjes, Marjan
wij vertrekken 23 juli voor 5 weken naar bali.
Kan niet wachten bali en lombok is super.
Vind Kuta om te verblijven echt niets. Wij gaan nu voor de 6e keeren elke keer bevalt het beter.
Vliegen voor het eerst met Garuda. Tot nu toe hebben we met veel maatschappijen gevlogen maar KLM was voor ons echt de minste.
Ik ga 7 augustus met mijn zoon van 11 voor 1 maand naar Bali en omstreken. Heb alleen de eerst 3 nachten een hotel, om bij te komen van de vliegreis en te acclimatiseren. Rest wordt gepland as we go!
:wereld: Veel plezier iedereen, groet karen
Ik wens iedere alvast een fijne vakantie…
En geniet er van
Groetjes,
Sanya Tuharea
www.adailystay.com
Wij vertrekken a.s. zondag!!
Voor het eerst met het hele gezin naar Bali.
We hebben er erg veel zin in.
We zitten in Nusa Dua maar we zullen het hele eiland doorkruisen
Hi (Marjan1963)!
We vertrekken ook 7 sept. met Garuda naar Bali. Eerste verblijf op Sanur,(weekje rondtoeren op de motor) daarna nog Candidasa en Gili eiland, maar ook nog even shoppen in Jakarta. Iedereen 'n fijne vakantie op Bali!:dag:
heb een ticket met vetrek datum 23 september richting bali, ik reis alleen, zijn er nog meer mensen die rond die tijd vertrekken of dan op Bali zijn en een tijdje samen willen optrekken???
mirjam