Wij zijn voornemens dan min. één nacht te verblijven in Singapore, Kuala Lumpur of Jakarta.
Wat is dan qua inhoud stad (niet dat we veel kunnen/zullen doen) en tijd- en prijstechnisch de beste keus. (prijs lijkt voor de vlucht niet uit te maken, wellicht wel voor de vlucht naar Denpasar toe?)
VRAAG 2:
Wat is het meeste relaxte beginpunt om de reis te beginnen op Bali (vanuit vliegveld Denpasar dan uiteraard)
Ja, ik zou ook kiezen voor Singapore. Via Kuala Lumpur vliegen is meestal duurder en het vliegveld ligt niet dichtbij het centrum van Kuala Lumpur. Vanaf het vliegveld van Singapore kan je gemakkelijk nog even de stad in. Jakarta slaan wij het liefste over.
Vraag 1: De hotels in Kuala Lumpur zijn goed betaalbaar en er is genoeg te doen. Zal ongeacht de plaats waar je stopt toch minimaal 2 nachten aanraden. Het tijdsverschil en het klimaat hakken er hard in !
Is vliegen via Hong Kong niets voor jullie? Duurt wel paar uurtjes langer, maar is zeker ook de moeite waard !
Vraag 2: Sanur, de reistijd vanaf het vliegveld is circa 30 -45 min. Dit is afhankelijk van de drukte.
vraag 1 wij vligen altijd via kuala lumpur en verblijven er 2 dagen echt een super stad. Jakarta en hongkong ook gedaan maar voorkeur is echt maleisie.
vraag 2 zeg ik boluit sanur lekker rustig relaxed en niet te ver van het vliegveld. Maar met jullie leeftijd rekening houden denk ik misschien jullie kuta de voorkeur geven
Ben het met Yolanda eens Kuala Lumpur is super
Vraag 2 neem eens contact op met Marcello zijn hotel is zo,n 15 min.van het vliegveld lekker iets hoger gelegen , dus koeler.
Home Bali Home in Jimbaran hijstaat ook hier op de site.
Mijn voorkeur is via Kuala Lumpur met Malaysia Airlines, korte transfertijd
Wat vraag 2 betreft, ik begin altijd in Sanur, heerlijk om hier even te acclimatiseren om vervolgens de minder toeristische plekken op te zoeken, vaak ga ik ook naar het nabij gelegen eiland Nusa Penida, een leuke site met veel informatie hierover is: www.actiefindetropen.nl
Kuala Lumpur of Singapore maakt weinig verschil , beide mooie steden en bij beide neem je best de trein naar het centrum .
Jakarta is minder te zien ( mijn mening ).
Let wel op de Internationale luchthaven is meestal een andere dan die naar Denpasar .