Hoi,
Ook wij vliegen naar Bali op 1 september met KLM om 21:00 uur! Toevallig!
Voor ons ook de eerste keer. We verblijven eerst 2 dagen in Sanur, daarna door naar Lombok. Van daar naar Gili Trawangan. De laatste 6 dagen zitten we in Legian.
We vliegen de 20ste weer terug!
Dat is wel toevallig ja.
Heb er reuze zin in, allleen tegen de lange reis kijk ik op.
Heb nog nooit zo lang gevlogen, 8 a 9 uur was mij lang genoeg.
Wij zitten in de comfort zone.
Hoi,
Ik vlieg 25 augustus naar Bali en ga daar rondtrekken. Ik weet nog niet precies waar ik start. Ik eindig de laatste 4 of 5 dagen in Sanur en vlieg 13 september weer terug.
Nog andere mensen die rond die tijd zich op Bali bevinden?
ik vlieg de 24e en ga de 8e september weer terug
ik heb voor die 17 dagen gewoon een hotel geboekt in Sanur en dan doe ik vanaf daar alle tripjes ![]()
wij>>> 17 september met cathay pacific en verblijven in het sanur paradise plaza tot 1 september. van daaruit hebben we verschillende excursies gepland met een nederlandse gids en gaat mijn man duiken rond nusa penida met joe’s gone diving een nederlandse duikschool in sanur.
Zijn er ook gezinnen met kinderen die deze periode gaan en in dit hotel verblijven? nog 2 weken en dan gaan we eindelijk, ik kan niet wachten.:zon02:
17 augustus vertrek je denk ik dan ![]()
Ik ga 24 aug naar dat zelfde hotel… dus dan komen we jullie daar wel tegen via wie hebben jullie de excursies geregeld ?
o wat stom :retard: ja 17 augustus bedoel ik
wij hebben geboekt bij een nederlands sprekende gids http://bali-gids.webklik.nl/page/bali-gids
misschien tot ziens
Hoi Mirjam,
Jenny
Hallo,
Wij vertrekken 31 aug. ( voor de 4e keer) naar Bali. We vliegen met Malaysia Airlines. We verblijven 3 weken op Jati and Homestay in Sanur.
Dit jaar willen we een fietstour in Ubud gaan maken.
Hopen maar dat die vulkaan zich rustig houdt!!
Groet Andries